Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Znajomy poprosił mnie żebym zadał pytanie na forum. Problem dotyczy bmw e39 z2000r.

Z tyłu kolektora jest jakaś wtyczka(podobno od czujnika ktory steruje turbiną). U niego ta wtyczka jest wyciągnięta od momentu kupna auta. Po podłączeniu samochód jest żwawszy a po mocniejszym dodaniu gazu, przyśpiesza i nagle włącza się tryb awaryjny, trzeba zjechać i kiedy auto stanie silnik gaśnie. Potem normalnie odpala i wszystko jest ok do momentu mocnego dodania gazu

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Proszę nie kłócic się.Ale twój temat jest dziwny po tym że piszesz że silnik ma turbo wnioskuję że to diesel,skoro pompa wysokiego ciśnienia to napewno nie Tds (były do 99') tylko nowsza konstrukcja.No więc jaki to silnik?Napisz to może ktoś bedzie miał taki przypadek to mu się przyda.
ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A kiedy auto gasło ci,z tego wynika że był chwilowy brak ciśnienia w układzie wtryskowym(pompa nienadążała) miałeś może świecącą się kontrolkę DDE?

Prawda jest taka że jeżeli chodzi o takie rzeczy jak układ zasilania itp.to raczej nikt na to nie odpowie,jakbyś zalożył temat wycieraczka tylnej szyby(dwa takie same tematy na stronie)to miałbyś odpowiedzi na 3 strony(nawet ze zdjęciami).A jak masz naprawdę problem to jeszcze naśmieją się z ciebie.Powodzenia i pozdrawiam :cool2: .

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.