Skocz do zawartości

Swap m10b18 gaźnik na m10b18 wtrysk k-jet


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. jestem w trakcie takiej przeróbki. postanowiłem nie wkładać niczego większego. silniki w zasadzie takie same (ale już w tym z wtryskiem jest inna miska olejowa - bardziej płaska).

Pytanie:

1.w starym kolektor ssący jest w jednym kawałku ( z gaźnikiem) a w tym nowym jest z baranami - czy da radę je zamienić miejscami ( z rozstawu śrub patrząc nic nie wynika a na razie nie mierzyłem) - pytam czy może już ktoś tak robił i wie?

2.do starego silnika przypięta skrzynia 4 biegowa - w nowym 5 biegów - kupiłem razem z wałem - czy tu będzie jakiś problem żeby zamienić skrzynie ?

3.linka prędkościomierza - w nowej skrzyni nie ma napędu prędkościomierza ale podobno jest w niej miejsce na wkręcenie - czy ktoś już tego próbował ?

4.stary silnik zasilany był pompką paliwa mechaniczną - wtrysk potrzebuje z pompki elektrycznej - jak to zrobić - jaką pompkę ( 2,5 bar) i czy musi mieć przekaźnik ( jaki?)

 

Na co jeszcze muszę zwrócić uwagę?

Dodam że miałem cały czas problemy z gaźnikiem, uruchamianiem auta. Koszt regeneracji to ok.450 zł ( mój SOLEX 1b) a cały taki zestaw wziąłem za 300 zł ( silnik, skrzynia, wał, przepływomierz, filtr powietrza, komputer z wiązką, kolektor wydechowy - słowem wszystkie bebechy).

Dziękuję za rady - szczególnie te mi pomocne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.