Skocz do zawartości

Swap m10b18 gaźnik na m10b18 wtrysk k-jet


maciek2007

Rekomendowane odpowiedzi

witam. jestem w trakcie takiej przeróbki. postanowiłem nie wkładać niczego większego. silniki w zasadzie takie same (ale już w tym z wtryskiem jest inna miska olejowa - bardziej płaska).

Pytanie:

1.w starym kolektor ssący jest w jednym kawałku ( z gaźnikiem) a w tym nowym jest z baranami - czy da radę je zamienić miejscami ( z rozstawu śrub patrząc nic nie wynika a na razie nie mierzyłem) - pytam czy może już ktoś tak robił i wie?

2.do starego silnika przypięta skrzynia 4 biegowa - w nowym 5 biegów - kupiłem razem z wałem - czy tu będzie jakiś problem żeby zamienić skrzynie ?

3.linka prędkościomierza - w nowej skrzyni nie ma napędu prędkościomierza ale podobno jest w niej miejsce na wkręcenie - czy ktoś już tego próbował ?

4.stary silnik zasilany był pompką paliwa mechaniczną - wtrysk potrzebuje z pompki elektrycznej - jak to zrobić - jaką pompkę ( 2,5 bar) i czy musi mieć przekaźnik ( jaki?)

 

Na co jeszcze muszę zwrócić uwagę?

Dodam że miałem cały czas problemy z gaźnikiem, uruchamianiem auta. Koszt regeneracji to ok.450 zł ( mój SOLEX 1b) a cały taki zestaw wziąłem za 300 zł ( silnik, skrzynia, wał, przepływomierz, filtr powietrza, komputer z wiązką, kolektor wydechowy - słowem wszystkie bebechy).

Dziękuję za rady - szczególnie te mi pomocne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.