Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, przymierzam sie do zakupu x5, koniecznie 3.0d w maualnej skrzyni. rok okolo 2003, mam kilka pytań:

- czy jest bardzo drogi w utrzymaniu?? wiem ze to rzecz wzgledna ale mam teraz sharana 2002r i w sumie zadna naprawa nie schodzi ponizej tysiaca, czy to klocki, czy to przegub czy co innego

- ile pali 3.0d manual??

- czym sie roznia poszczegolne wrsje, wyczytalem tyle ze po 2004r jest lifting, a do 2004 cos sie zmieniało??

- czy przed liftem bywaja z zawieszeniem pneumatycznym??

- jak sie spisuje ten samochod, czy jest awaryjny itp??

- jakie ma slabe punkty?? np w sharanach leca przeguby wew, poza tym ogolnie strasznei sie sypia

- jak x5 znosi ciaganie przyczep, np lawety??

na razie tyle jak cos sie przypomni to napisze. pozdrowka

Opublikowano

- czy jest bardzo drogi w utrzymaniu?? wiem ze to rzecz wzgledna ale mam teraz sharana 2002r i w sumie zadna naprawa nie schodzi ponizej tysiaca, czy to klocki, czy to przegub czy co innego (zakup i wymiana klocków: 300 zł, 5l oleju 0W40: 180 zł)

- ile pali 3.0d manual?? (mój: 9,5L 50/50 miasto z trasą. Trasa powyżej 160/h - 10L. Trasa stale 200/h: 11-11,5L)

- czym sie roznia poszczegolne wrsje, wyczytalem tyle ze po 2004r jest lifting, a do 2004 cos sie zmieniało?? (lifting, światła + xDrive)

- czy przed liftem bywaja z zawieszeniem pneumatycznym?? (tył - zawsze pneumo, przód - nie wiem)

- jak sie spisuje ten samochod, czy jest awaryjny itp?? (nie jest, poczytaj inne wątki)

- jakie ma slabe punkty?? np w sharanach leca przeguby wew, poza tym ogolnie strasznei sie sypia (ma słaby punkt - jest już nowa wersja nadwozia :) poza tym ludzie nie potrafią sobie poradzić z aktualizacją systemu albo navi, więc trzeba tłumaczyć)

- jak x5 znosi ciaganie przyczep, np lawety?? (świetnie, mój regularnie ciąga łódź na lawecie, ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia kierowcy. Widok min ludzi, którzy chcą, żebym zsunął się z pochylni do portu w marinie Gdynia - bezcenny)

 

Marcin

Opublikowano

dzieki za konkretne odpowiedzi, a jeszcze kwestia 4x4, otoz nie wiem jak one maja.

-czy naped 4x4 jest w kazdym samochodzie czy to jest jako opcja??

- jak jest to czy jest stale 4x4 czy zmienia sie np tylko tyl albo 4x4 w zaleznosci od potrzeby??

- czy ma blokade mostu??

Opublikowano
dzieki za konkretne odpowiedzi, a jeszcze kwestia 4x4, otoz nie wiem jak one maja.

-czy naped 4x4 jest w kazdym samochodzie czy to jest jako opcja?? (samochody - różnie różnie. X5 - mają wszystkie, ale po lifcie to nieco inne 4x4)

- jak jest to czy jest stale 4x4 czy zmienia sie np tylko tyl albo 4x4 w zaleznosci od potrzeby?? (wklikaj w Google "xDrive")

- czy ma blokade mostu??

(nie, ale czytając powyższe wydaje mi się, że nie potrzebujesz blokady mostu)

 

Marcin

Opublikowano
nie potrzebuje :) gdybym potrzebował to wybrałbym nissana pathfindera o któym tez myslałem. ale to ma byc samochod na codzien, a x5 wyjatkowo mi sie podoba :) a jak jest z tymi silnikami 3.0d 178KM, bo ogolnie nie lubie samochodow ktore maja przebieg powyzej 150 000km, a x5 z takim przebiegiem jest nierealna, wszystko ponad 200 000km. ja robie okolo 40 000 rocznie i w niedlugim czasie skoczy mu 300 000 albo i wiecej. ile te silniki wytrzymuja?? chce kupic nie zameczonego, sam sobie z niemiec sprowadze i dokladnie posprawdzam, ja tez jakiejs mocnej nogi nie mam ze katuje silnik. pozdrowka
Opublikowano
nie potrzebuje :) gdybym potrzebował to wybrałbym nissana pathfindera o któym tez myslałem. ale to ma byc samochod na codzien, a x5 wyjatkowo mi sie podoba :) a jak jest z tymi silnikami 3.0d 178KM, bo ogolnie nie lubie samochodow ktore maja przebieg powyzej 150 000km, a x5 z takim przebiegiem jest nierealna, wszystko ponad 200 000km. ja robie okolo 40 000 rocznie i w niedlugim czasie skoczy mu 300 000 albo i wiecej. ile te silniki wytrzymuja?? chce kupic nie zameczonego, sam sobie z niemiec sprowadze i dokladnie posprawdzam, ja tez jakiejs mocnej nogi nie mam ze katuje silnik. pozdrowka

 

poczytaj inne wątki tego Forum, masz sporo opinii Użytkowników także z dużymi przebiegami.

 

pozdrawiam,

 

Marcin

Opublikowano
czym sie roznia poszczegolne wrsje, wyczytalem tyle ze po 2004r jest lifting, a do 2004 cos sie zmieniało?? (lifting, światła + xDrive)
hmmm... :think:

 

tu bym jeszcze dodał... mocniejszy silnik - 218 KM... oraz nowa automatyczna 6-stopniowa skrzynia biegów ZF... :oops:

 

ale jak rozumiem skrzynia automatyczna nie jest brana pod uwagę... :mrgreen:

 

- czy przed liftem bywaja z zawieszeniem pneumatycznym?? (tył - zawsze pneumo, przód - nie wiem)
hmmm... :think:

 

oj... tu mały błąd... zawieszenie pneumatyczne to była opcja dla tyłu i przodu... i bywają auta które są w takie zawieszenie wyposażone... ale to nie reguła... i można by powiedzieć że większość aut przed liftem jest bez tego bajeru... :oops:

 

 

a jeśli chodzi o sprawdzone auta z niemiec... to polecam tutaj... (dział: Gebrauchte Automobile)

czyli auta używane z salonów BMW... :cool2:

 

pozdrawiam

cosmo

Opublikowano
poźniej sprobuje rozkminić tą stronke, na razie wg tego co szukam to pokazuje ze 0 pozycji :) a ogolnie jak sie sprawdzaja te samochody?? tzn x5 3.0d manual, wygodne są?? np teraz mam sharana 2002r i jest do d... najbardziej przeszkadza to ze nawet jak mam max odsuniety fotel do tylu to jest za blisko, i strasznie niewygodnie sie siedzi, mam 193cm wzrostu i mimo ze samochod b duzy i praktyczny to dla mnie mega niewygodny.
Opublikowano
tzn x5 3.0d manual, wygodne są?? np teraz mam sharana 2002r i jest do d... najbardziej przeszkadza to ze nawet jak mam max odsuniety fotel do tylu to jest za blisko, i strasznie niewygodnie sie siedzi, mam 193cm wzrostu i mimo ze samochod b duzy i praktyczny to dla mnie mega niewygodny.

 

Kolego jeśli robisz 40kkm rocznie to zastanów się nad autem po lifcie. Ja też robiłem podobne przebiegi, i kupując auto po lifcie za ok. 100k pln miałem bezawaryjny egzemplarz. 40kkm to trochę dużo jak na 10 letnie auta, tym bardziej przed liftem które mogą mieć cofnięte liczniki z 400kkm. To co mnie wkurzało w E53 to bujanie na boki budy przy dużych prędkościach w zakrętach no i słabe wyciszenie kabiny. Bardzo dobrze wspominam jazdę tym autem, ale dla mnie do auta tej klasy tylko automat. :cool2:

Opublikowano
witam, jeszcze jedno może głupie pytanie. czy ten samochod jest warty kasy jaką trzeba wydać?? bo jak juz pisałem chce takiego z 2002r, czyli ok 60tys pln, ale fakt faktem jest to juz 8 letni samochód, czy nie lepiej za te pieniadze np 3-4letnie audi a6?? wiem ze to zupełnie inna klasa samochodu. ale czy warto tyle wydac??
Opublikowano

Jak masz okazje sie tym autem troche przejechac i poprobowac jego zalet to napewno zmienisz swe poglady co do innego auta i juz bedziesz wiedzial co wybrac...

PS.Bylo chyba w TVN Turbo lub czytalem gdzies ze gosciu mial 200 tys.na Toyote Land Cruzer nowa ale,ale jadac z zona wjechal do jednego z pod Warszawskich chyba komisow i wykonal tak z ciekawosci jazde probna X5 i juz z niej nie wysiadl i wydal na nia o ile sie nie myle w zeszlym roku za model 2005 okolo czy ponad 125tys.i po czasie napisal ze zrobil by blad kupujac Toyote bo w X to sie zakochal bardziej niz w zonie 20 lat temu.To tyle.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

I ja kocham swojego E53 po lifcie i pewnie będę jeszcze długo kochał. Najlepszego szczęśliwcowi co przesiada się na nowsze.

Jak kupiłem ponad rok temu swojego X-a to teraz wiem że to nie samochód a pasja :)

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.