Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam bmw e46 320d M pakiet 150 km z 2003 r. Parę miesięcy temu kupiłem rozbitą e46 (czołówka, do wymiany chłodnice, rury od intercolera itd.) Zauważyłem że auto nie ma mocy na niskich obrotach tak do 2 tys obrotów a powyżej przyspiesza bez problemów ale za to jest bardzo głośno słychać turbo. Czy to jest przepływomierz że auto nie ma mocy na niskich obrotach ? Mówią że na 4 biegu gdy dam gaz do dechy to powinien mi się zamknąć wskaźnik ze spalaniem a pokazuje mi tylko 12l. Jeszcze jedno pytanie czy na przewodzie przepływomierz-turbo powinna iść jakaś uszczelka do turba ? Myślę że to jest przyczyna głośnego turba. Proszę o porady :)

Opublikowano
A ta rura plastikowa [przepływka--> sprężarka] nie jest pęknięta przypadkiem???? Sprawdziłbym na Twoim miejscu cały dolot! Może ta tuleja przepływomierza pękła przy uderzeniu i teraz jest nieszczelność komory filtru powietrza... najgorsze jest to, że ta tuleja jest fragmentem pokrywy zaworów. Ale też bardzo prawdopodobne uszkodzenie przepływki. Sprawdzałeś silnik pod kompem??

 

Tą rurę plastikową turbo-przepływomierz kupiłem bo była pęknięta. Zauważyłem minimalne pęknięcie na przepływomierzu ... Ile kosztuje taka wizyta w serwisie na kompie ?

Opublikowano
To pęknięcie jest minimalne a gdybym tą obudowę podkleił to może coś pomóc? a czy idzie jakaś uszczelka na ten przepływomierz jak nakładam ta rurę plastikową turbo- przepł. ? Zastanawia mnie to trochę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.