Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam tak ze jak wciskam przycisk asc to nie ma zadnej reakcji na kompie a powinno sie wyswietlic chyba ze jest wylaczone i mnie to denerwuje bo nie moge ruszyc efektywnie bo mi zmula samochod dopiero od jakis 20 -30 wyrywa czasem pojawi sie wtedy komunikat asc i sie wylacza a czasem nic sie nie pojawi czasem pozornie jest on wylaczony a on dziala ruszam na trawie dochodzi do 5tys obr spada na 4 potem na 3 i znowu na 4 i 5 ;P

Myślałem wsadzić zwykła przepustnice ręczną i wtedy mi asc moze narobic ale znowu skoro jest taka to ma dzialac jak trzeba bo na manualnej bym nie mial tempomatu trzeba bylo by troche przerabiac

Miał ktoś jakieś kłopoty z tym jak to naprawił? Jakiś lepszy elektryk dojdzie ładu? Bo z tego co wiem to u mnie ktoś grzebal przy ABS i czasem tez na liczniku sie zapala ikona abs....

teraz doczytalem ze przyczyną moze byc różny profil opon z przodu mam niższy profil to moze byc przyczyną? ale po za tym nie reaguje na przycisk nawet na postoju wiec chyba nie to choc moj ojciec w mercedesie kiedys tak mial ze zalozyl dojazdowke i ASR akurat mu hamowało czasem

Opublikowano
Wysokość opon (niewłaściwy rozmiar) ma wpływ na działanie ASC,ale i w takim przypadku ASC można wyłączyć,możliwe,że problem tkwi w samym przełączniku,wymień go.
Nur bmw e32
Opublikowano

to jest częsty problem nie tylko w E32 ale i nowszych modelach.Obecnie także walcze z ASC w znajomego aucie.U niego wymiana włącznika/wyłącznika niestety nic nie pomogła.Teraz będzie podpiety pod komputer i wtedy zobaczymy co i jak.

Może to samo będzie u Ciebie bo objawy dosłownie takie same

Opublikowano

no możliwe a mam takie pytanie da sie podpiąć bezpośrednio potencjometr pedału gazu pod przepustnice ? Bo ja to brzydze sie asc niecierpie tego ścierwa chętnie bym to wyżucił albo przynajmniej uśmiercił zeby nie ingerowało mi w bunie ASC to wymysł projektantów E38 chyba bo one to juz nie mają możliwości zamielić z miejca mimo wyłączenia asc bardzo malo siudemek e38 jest w stanie spalic gume,...

 

A test ASC nie udało mi sie zrobic zrobilem inny test guzik bc trzymalem i stacyjke przkrecilem.

a test asc prubowałem tak jak gdzies pisali wcisnalem pedal hamulca potem pedał gazu i przekrecilem kluczyk na 1 i brak reakcji

Opublikowano
Jeśli to jeszcze ważne to sobie sprawdż ptzeoustnice czy linka która steruje nimi działa poprawnie przyczyną możę być zablokowana linka która wychodzi z silniczka ktry umieszczony jest pod serwem od hamulca. Miałem ten sam probiem w 740 e32 mówiono mi różne opcje pojechałem na komputer wykazało brak połączenia z przepustnicami prawdopodobnie uszkodzone ale zaczynając rozbierać to krok po kroku doszłem do tego że po przekręceniu kluczyka linka która przymocowana jest do jednej z przepustnic nie porusza sie a powinna.Po lince doszłem do jej drugiego końca i okazało się że jest tam jakiś silniczek ,wyciągłem przednie lampy aby się tam dostać wyciągłem ten silniczek przekręciłem stacyjke a on nie pracuje tylko buczy, więc stwierdziłem że trzeba go wymienić więc z ciekawości rozebrałem go bo jest rozbieralny i okazało się że jest złamany kawałek plastiku który odpowiada zaprace linki która powinna pracować przód tył,wyciągłem ten plastik odblokowałem silniczek dorobiłem ogranicznik z blaszki poskręcałem i wszystko działa do dziś a było to około roku temu. Pozdrawiam
Opublikowano
mowisz chyba o przepustnicach silnika V8 ja mam Rzędowową szustke niestety przepustnica elektryczna a nie linkowa... ale to u mnie dziala jeszcze inaczej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.