Skocz do zawartości

Temperatura silnika - max ... skoki temperatury


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszystkiego się spodziewałem już po mojej basi ale to co dzisiaj odwaliła przeszło wszystko.

 

Jadę 90 km/h - patrze wskazówka temperatury zamiast na pionie jest już prawie na poziomie. Zatrzymałem auto na moment , wyłączyłem - włączyłem i nagle patrze a ona z poziomy w 3 sekundy wpada znowu na pion i tak wkółko.

Co to może być ... dodam , że później odpowietrzylem chlodnice i leciały banki z powietrzem. Co miesiać dolewam 0,5 litra plynu (mam instalacje gazowoa).

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano

Poczytaj moje problemy , wymieniłem termostat wody , nie pomogło , wisko nie pomogło

 

Winny był czujnik temperatury wody brat mi go zmienił dostep masakra!! :twisted:

 

 

Czujnik 26 zł

termostat Wahler 40zł

....::::::BMW-KLUB-POZNAŃ::::::.....


Robert (Rekin_Poznań)


Moje bmw ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=14423

http://img26.imageshack.us/img26/7793/podpispict00171va.jpg

Opublikowano

ok gdzie znajduje sie ten czujnik w e38 , czy aby go wymienic musze sposcic wode w ukladu chlodzenia ?

 

moze ktos zna numer katalogowy czesci !!

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano

Jeden czujnik temperatury znajduje się na korpusie filtra oleju pod kolektorem ssącym o numerze 13 62 1 433 076 i kosztuje 35 zł, a drugi czujnik jest na przewodzie powrotu z chłodnicy do silnika i jego numer to 13 62 1 433 077 oraz cena 65 zł.

Nie powiem Ci, który jest od wskazań licznika, gdyż nie miałem jeszcze potrzeby w to wnikać, ale jak podasz mi kolory przewodów to wybór czujnika określę dokładnie.

Opublikowano

Wcale mnie to nie dziwi i że też o tym nie pomyślałem.

Skoro czujnik temperatury umiejscowiony jest na wężu wodnym (powrocie płynu z chłodnicy do silnika) to brak obiegu wytwarzanego przez pompę nie pozwoli na wyrzucenie gorącego płynu z silnika.

W takim razie ten czujnik temperatury na korpusie filtra olejowego musi być czujnikiem płynu i oleju dla modułu silnikowego - co też musi tak być.

Nie rozumiem tylko dlaczego zastosowali takie rozwiązanie z czujnikiem dla wskazań licznika ??

Napisz jeszcze proszę z jakiego materiału jest wirnik tej uszkodzonej pompy.

Opublikowano
Napisz jeszcze proszę z jakiego materiału jest wirnik tej uszkodzonej pompy

 

Tego to nie wiem , fachmani się tym zajeli powiedzieli tylko , że moja pompa była zmasakrowana. Też coś wspominali o wierniku ale nic więcej nie wiem. Auto śmiga tak jak powinno - czyli kreska w pionie ani drgnie.

 

Ciekawostka taka , że dodatkowo wąż był lekko pęknięty i brał powietrze.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.