Skocz do zawartości

Wibracje, krztuszenie się, skoki wskazówki obrotomierza


W5UNLTD

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

335xi 2008 rok - auto jest w tej chwili 2 raz z tym problemem w ASO i czekam na wyniki.

 

oto historia choroby:

 

1. 3 miesiące temu zaczęła się sporadycznie zapalać kontrolka silnika - pomarańczowa. po zrestartowaniu auta kontrolka nie zapalała się. tej sygnalizacji nie towarzyszył żaden niepokojący objaw czyli auto jezdziło bez zarzutu.

 

- poinformowane o tym problemie ASO wykasowało błąd czujnika obrotów wału

 

3. 2 tygodnie temu auto zaczęło długo odpalać (rano po nocy). proces zapłonu trwał nawet 10 -12 sekund. do tego po kilku dniach doszedł problem ksztuszenia się (wszystko po zapaleniu na jałowym biegu). wskazówka obrotomierza dość nerwowo skakała góra - dół pomiędzy 1300 a 600 obr. / min.

temu zachowaniu towarzyszyły wibracje (auto się dość mocno się trzęsło). po przejechaniu kilku kilometrów (10 minut jazdy) praca silnika stabilizowała się. ok

 

- ASO wymieniło cewkę i święce żarową

 

4. tydzień temu objawy nasiliły się do tego stopnia, że musiałem zrestartować 4 razy auto, żeby w ogóle mogło dojechać do ASO. dodatkowo pojawiła się znowu ikona silnika (pomarańczowa).

 

- ASO twierdzi, że są uszkodzone zawory vanos (co to zanczy)

 

co o tym myślicie?

 

pzdr i z góry dziękuję za wnioski

 

j

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zmień ASo bo to Cie naciąga i ładuje, nie napisze w co. Skoro wywalił bład czujnika wału korbowego to należy go wymienić i będzie po kłopocie. Podjedź do kogoś kto ma INPĘ/DIS i problem zdiagnozuje. Coraz głupsi ludzie pracują w tych serwisach ....
Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem jak widze co robią w ASO to jak ślepe dziecko we mgle, tak jak radzil kolega podjedx jeszcze co najmniej do drugiego serwisu na diagnostyke. BMW jest raczej dobrze obczujnikowanym autem i jeśli zapala się błąd to zazwyczaj można dojść dokładnie co jest przyczyną.

 

Uszkodzenie sterowania zaworami to nie jest prosta raczej sprawa zatem zanim zabierzesz sie za to sprawdź dwa razy.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest coraz lepiej. drzewko błędów rozwinęło się teraz do wymiany 3 wtryskiwaczy.

 

intuicja mi mówi, że taka sama jazda może być również w innym ASO bo nie ma gwarancji, że po pierwszym błędzie rozwiążą problem, prawda?

 

jeżdżenie po warsztatach i szukanie szczęścia nie do końca mi się uśmiecha...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie doczytałem, ze kolega ma 335xi, poszukaj informacji o padającej pompie paliwa w tym modelu. ponoć w tym silniku to norma, coś tam sie wyciera, zaciera i opiłki dostaja się do układu zasilania paliwem. Spróbuj tego tropu

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
nie doczytałem, ze kolega ma 335xi, poszukaj informacji o padającej pompie paliwa w tym modelu. ponoć w tym silniku to norma, coś tam sie wyciera, zaciera i opiłki dostaja się do układu zasilania paliwem. Spróbuj tego tropu

 

Strzał w 10-tke:) Poza tym 2 wtryskiwacze i cewki. Problemy zniknęły.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.