Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

e23 3,5l vinwdbafh810425276

Witam. Mam problem z odpaleniem, nawet nie daje znaku. Auto stało 3 lata, poczyściłem wszystkie wtyczki, sprawdziłem iskrę, wymieniłem pompę paliwa, sprawdzilem wtryski i nic. Jeszcze dziwne jest to ze auto kreci na wszystkich polozeniach drążka zmiany biegów, czy to normalne chyba nie...

Proszę o darę bo mi pomysłów brakuje.

Może ktos posiada książkę serwisową??

  • 4 miesiące temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Według vinu Twój samochód jest motocyklem R 1100 RT z 02.1996 ale mniejsza o większość, jesli na samostart odpala to znaczy się, ze iskra jest i problem tkwi w dostawie paliwa. Przekaźnik lub bezpiecznik od pompy paliwa proponuję sprawdzić na początek.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam!

czy może ktoś się orientuje dlaczego samochód nie chce odpalić,dodam że pompa paliwowa podaje benzynę.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Silnik odpala na benzynie ale zaraz gaśnie.Pompa paliwowa jest wymieniona ale od poloneza traka (to chyba błąd...bo pewnie jest za mało wydajna...).Czy ktoś może mi podpowiedzieć co jeszcze można jeszcze w tej kwestii zrobić.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Podłącze się do tematu mam podobny problem, samochód nie odpala na paliwie. Jakiś czas temu po przekręceniu kluczyka było przez krótką chwilę słychać pompę ale nie było benzyny w układzie, więc uznałem że pompa do wymiany. Dodam, że wcześniej nie było problemu.

Po wymianie pompy dalej nie pali a pompy wcale nie słychać okazało się że nie mam prądu na zasilaniu pompy, gdzie szukać napięcia jakiś przekaźnik, bezpiecznik?

 

Jak na razie padło na przekaźnik po wymianie się okaże.

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Mam to samo M30B32 :cry2:

 

Nie odpala

Na początek sprawdź czy paliwo dociera do wtrysków (odpinając wężyk paliwowy wyeliminujesz wzdliwy przekaźnik ew pompe paliwa), potem oczywiście kontrola iskry, kopułki i palca rozdzielacza .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.