Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
ja bym dał za nie tyle ile waży :norty:

 

 

Jak nie chcesz ostrzeżenia, to uznajmy, że był to już ostatni Twój przebłysk "inteligentnego" dowcipu :mlotek: :diabel_faja:

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • 2 lata później...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Tak jak napisał kolega Zalew, zależy jaki stan, stopień oryginalności itp. Jeśli chodzi dokładnie o ten model, to być może znajdują się wybiórczo potencjalni nabywcy, którzy zechcą zapłacić dużo ( za b.dobry stan ), ale BMW 1800, 2000 nigdy nie będzie rozchwytywanym klasykiem mocno trzymającym cenę, w przeciwieństwie do np 02, E21, E24. Zupełnie osobnym tematem, takim bardzo przyziemnym, jest fakt że, do tej serii ciężko z częściami mechanicznymi i blacharskimi. Kilka lat temu chciałem nabyć takie auto ( było jeszcze do uratowania ), ale moja propozycja cenowa spotkała się z wybuchem śmiechu właściciela. Postanowił, że sprzeda ją za kilkakrotnie wyższą cenę... cóż, jak nie trudno się domyśleć auto stoi do dnia dzisiejszego ( mineło jakieś 8-9 lat ). Dziś zarośnięte pokrzywami jest warte tyle, ile po usunięciu plastików i płynów eksploatacyjnych dostanie na złomie. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.