Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam coś mi telepie w okolicach wału napędowego przy gwałtownym ruszaniu,wcześniej miałem taki problem bo mi sie opuściła łapa skrzyni i się zjachała guma łączaca skrzynie z wałem i do tego pękła podpora wału,powymianie tego było ok lecz minimalne turbulencje mozna było wyczuc przy ruszaniu,tylko teraz ten problem się nasila i stuka coraz bardziej wszystko jest dokrecone i nie mam pomysłu co moze być.
Opublikowano

Witam

 

Jeśli wał i skrzynia są dobrze zawieszone, to sprawdź jeszcze tuleję, na której wisi dyfer oraz tuleje tylnej belki.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Osobiście nie spotkałem się z takim przypadkiem... Jeśli obie części wału były rozłączane, to może nie zostały później złożone w tej samej pozycji na wieloklinie i wał nie ma wyważenia??

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
nie tylko w pewnych mometach obrotów bo przy większych pretkosciach nic sie nie dzieje tylko przy ruszaniu na wysokich obrotach 1 2 3 gdzie jest najwieksza moc przekazywana na wał...
Opublikowano
Moim zdaniem powinieneś dokładnie sprawdzić czy wał jest dobrze przymocowany bo raczej te blaszki przymocowane w kilku miejscach na wale nie mogły odpaść bo bez nich wał stracił by wyważenie i "pukanie", "wycie" by występowało cały czas, o ile przyczyną pukania jest wał napędowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.