Skocz do zawartości

Wymina przewodu przyczyna nieszczesc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. niedawno wymieniłam przewód paliwa w BMW e39 525 TD (99r.). Po wymianie przewodu auto odpaliło normalnie trochę skakało na wolnych obrotach ale po wejsciu na wyzsze obroty praca silnika unormowała sie. Na drugi dzien samochód odpalił po jakiś 10-ciu próbach, przy czym kopcił na siwo jak szalony, ale gdy się rozgrzał było juz ok, odpalał super, tylko przy gwałtownym dodaniu gazu przerywał od 1000 do 2000obr powzej 2000obr juz było dobrze. Niestety gdy silnik w pełni ostygł auto znów nie chciało zapalić i kopciło, przrz kilka kolejnych dni w aucie została wymieniona pompka w baku, na przewod został załozony zawór który przepuszcza w jedną strone... i nic... nic nie pomaga, samochód nie chce odpalac i dalej kopci... POMÓZCIE prosze...
Opublikowano
moja pomoc polega na tym ; iż dam ci radę; podłącz pod kompa .
Opublikowano

nie piszesz który przewód wymieniłeś ale sprawdź czy nie wypieła się jakaś wtyczka przy szarpaniu przewodem lub te cieniutkie wężyki co też są przy silniku

wiem jak z kumplem naszarpaliśmy się z przewodem który ma przy filtrze szybkozłączke - stary zszedł a nowego nie szło wcisnąć by zaskoczył (w e34)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.