Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. osiagi mojej beatki nie do konca mnie zadowalaja wiec przymierzam sie do turbo. na wstepie pisze ze chce miec mocna dolna jak i gorna partie obrotow i nie chce kompresora. gadalem z chlopakami z tecnogarage i dowiedzialem sie ze dobrym rozwiazaniem jest zakucie motoru oraz zrobienie instalacji bi-turbo z wykozystaniem np turbin garreta td03 oraz td04 lub td05. koszt calego zabiegu jest taki ze kolana sie uginaja. moze przerabial ktos podobny temat i wie co mozna zrobic zeby uniknac ingerencji w motor oraz wykonania bi-turbo? moze jest jakies bardziej optymalne rozwiazanie? aha nie chce tez swapa, mam zdrowy motor i chce przy nim zostac. pozdrawiam
Opublikowano
M50B25 to dobry silnik ale odprezyc trzeba na turbo pod ok 300 koni nie trzeba zakuwac a turbina laduje od ok 2800 obr (TD04-16G) :twisted:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
o 16g mowili ale podobno znalezc taka turbine to ciezki temat i ponadto ciezko o czesci zamienne do nich do regenaracji a troche motorowni w turbo przewineli przez swoje lapy wiec i pewnie wiedza co mowia. poza tym do softa nie trzeba odprezac silnika, seryjne silniki znasza je dobrze. ma ktos jeszcze jakies pomysly poza bi-turbo? no chyba ze odprezenie pozwoli dmuchac wiecej? niech sie wypowie ktos kto przerabial taki temat od a do z.
Opublikowano

Ale o czym ty rozmawiasz soft turbo to turbo z tym ze bez odprezania to maks 0,5 i nie wiecej czyli cos kolo 240-250 koni

a mozna tez dac garreta t28rs :twisted:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 2 lata później...
Opublikowano
Bardzo ciekawy temat ale widze tez ze juz dawno umarł, w naszym kraju ciezko o takie informacje, ale nie dziwie sie, to bardzo droga zabawa i jak juz ktos do czegos dojdzie to raczej nie za bardzo chce o tym mówic na forum i w dodatku za free, a przeciez wiedza kosztuje ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.