Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Postanowiłem wyczyścic krokowca.I wpadłem jak go rozebrać(troszkę ułamałem plastik) :)

Było w nim sporo syfu(co do pracy silnika nie jestem w stanie jeszcze niczego stwierdzić

czyściłem pałeczkami do uszu i WD-40.

Przy tradycyjnym czyszceniu cały syf gromadzi się(spływa) tutaj i silniczek nieco zacina się.miejsce wskazane patyczkiem

http://img833.imageshack.us/img833/2720/dsc03769m.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

W stojanie również gromadzi się brud,który utrudnia ruch wirnika

http://img443.imageshack.us/img443/4940/dsc03770e.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

tak wygląda po rozbiórce w 2 częsciach.Zeby go rozebrać trzeba wybić zabezpieczenie(tulejka),oraz przekręcić

http://img842.imageshack.us/img842/7056/dsc03761f.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

jakby ktos chciał zwiększyc obroty silnika,można tego dokonać poprzez zmianę szczeliny przysłony krokowca.

http://img843.imageshack.us/img843/431/98073207.th.jpg

poprzez obrócenie stojanem krokowca(zakres to 1-1,5mm),większa szczelina spowoduje falowanie na zimnym silniku-patrz różowa strzałka

poniżej foto przedstawiające szczelinę

http://img96.imageshack.us/img96/8968/dsc03763bi.th.jpg

U mnie pomogło na gorącym silniku mam wyzsze obroty(troszeczkę niższe niz na zimnym).Przy obciązeniu np:nawiewem na max nie spadają tak jak działo się to wcześniej.Należy pamiętać,żeby zabezpieczyć obie części krokowca(najlepiej po wyregulowaniu)przed przestawieniem się stojana względem obudowy przysłony.Najlepiej regulację przeprowadzić na gorącym,pracującym silniku.Następnie odczekać aż silnik się schłodzi i zobaczyć czy na zimnym sie nie pogorszyło(ewentualna korekta)i powinno byc dobrze

never again N46
Opublikowano
Spróbuję jutro u siebie. Jaki masz objaw przy odpięciu wtyczki krokowego na odpalonym silniku?

Na gorącym silnku jak odepne jest super,obroty ładnie wchodzą.Z kolei na zimnym trzeba podpiąć,bo obroty falują.dlatego wpadłem na regulację manualną :)

Przy okazji sprawdz sobie zaworek(zaznaczony żółtą strzałką)odpowietrzenia zbiornika paliwa.Wężyk idący z niego idzie do przepustnicy-dodatkowe powietrze. http://img89.imageshack.us/img89/9238/dsci0008g.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Ja odłączyłem go całkiem,oprócz tego sprawdiłem szczelność wężyka

never again N46

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.