Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W e36 to nie jest problem, otwierasz maske, u góry chłodnicy masz taką plastikową śrubke, wkręt ( nie wiem dokładnie jak to nazwać) na krzyżakowy śrubokręt, napewno znajdziesz z góry chłodnicy są tylko dwa korki jeden do wlewania płynu drugi do odpowietrzenia, odkręcasz tą śrubkę (niekoniecznie całkowicie) odpalasz auto i czekasz jak zacznie się nagrzewać to tym korkiem będzie wylatywać powietrze, jak przestanie i zacznie lecieć płyn to zakręcasz i finito ( mozesz w międzyczasie sprawdzać stan płynu bo możliwe ze będzie trzeba dolać :D
Opublikowano

Jesteś leniwcem i nie chce Ci się użyć szukajki a tematów o odpowietrzaniu jest trochę :!: :!: :!: :!: :!: I nie napisałeś nawet o jakie odpowietrzanie Ci chodzi, czy hamulców, czy układu chłodzącego czy sprzęgła czy jakiej innej cholery.

 

Ja zawsze tak odpowietrzam:

Grzeję samochód aby wskazówka doszła pionu, ogrzewanie dajesz na ciepłe i max obroty wiatraka, odkręcasz korek wlewu, zalewasz prawie max płynu, popuszczasz odpowietrznik, każesz drugiej osobie trochę gazować (tak 2500 tyś obrotów) bo na biegu jałowym nie poleci płyn z odpowietrznika, na początku płyn z bąbelkami poleci, gdy będzie już czysty płyn zakręcasz odpowietrznik, dolewasz płynu do chłodnicy tyle ile trzeba (nie pod korek bo Ci go wyrzuci później) zakręcasz wlew i tyle.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.