Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

od niedawna jestem wlascicielem 323i coupe zalany jest aktualanie 10w60 ale pora na zmianae na cos dobrego ale troche tanszego co proponujecie??

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Opublikowano

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Opublikowano

Generalnie, stronię jak tylko mogę od Castrola a Totala nie używałem.

Ja leję obecnie od 2 lat Mobil1 5W50 Syn Power i jestem bardzo zadowolony i silnik chyba też :D

Wcześniej lałem przez 5 lat Valvolina syntetyka i też mogę z czystym sumieniem polecić. Na Castrolu Magnatecu mało nie zatarłem motoru, więc unikam.

 

Po drugie, poleciłem Tobie wlanie pełnego syntetyku, pod warunkiem, że nie masz znacznych wycieków oleju w silniku i ogólnie jest w dobrej kondycji.

Opublikowano

to powiem tak delikatnie saczy z gory od vanosa i spod pokrywy sie poci ale nic nie kapie

a moze jednak juz lac polsyntetyk 10w40??

kurde nie wiem juz co zalac;/

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Opublikowano

Spod pokrywy, na wysokości korka od oleju, to chyba norma w kilkunastoletnich R6. U mnie też się ciut poci, nawet powiedział bym, że czasem jest mokro...ale nie kapie niżej. :)

Zapewne kiedyś po wymianie uszczelki nie dociągnięto po ułożeniu śrub od pokrywy.

 

Lej syntetyk, a odczujesz różnicę w pracy silnika i ożywisz go trochę. A co do przejścia na syntetyk to zalecane jest nalać najpierw półsyntetyk i następna wymiana na syntetyk. Czyli spełniłeś już warunek :D

 

P.S

Producent w instrukcji zaleca lanie olejów syntetycznych 5W... to tak na marginesie.

Opublikowano

bierze mi olej 1l na okolo 1500km

to jaki teraz zalac?

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Opublikowano

Witam

 

Zalej Motulem i zmień uszczelniacze zaworów. Znajdź kogoś kto zrobi Ci to bez ściągania głowicy.

 

Pozdrawiam

 

p.s. Twój temat z identycznym pytaniem zamknąłem, ale bez konsekwencji, bo my prawie po sąsiedzku ;)

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
dobra ale jakim motulem?

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Opublikowano

hym no to teraz dylemat albo motul X-cess 8100 (5W-40)

lub VALVOLINE VR1 RACING 10W60

;/

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

wybor jednak padl na 5w40 moly za 2 tydnie wymiana

http://allegro.pl/liqui-moly-top-tec-4100-5w-40-5l-rewelacja-hit-fv-i1313724636.html

a na lato zaleje valvoline 10w60 ;)

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.