Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! Jestem nowy na forum ale to nie moje pierwsze BMW, ale pierwsze w dieslu. (e46 320 TD 136km)

Problem polega na tym że w komisie w Radomiu sprzedali mi wadliwy egzemplarz. Pompę paliwa mam po remoncie. Zaczęło pogwizdywać turbo, nawet na wolnych obrotach. Okazało się że w turbinie były wyłamane kawałek śmigiełka. Turbina jest w tej chwili po regeneracji (wymiana śmiegiełka, itp). Po zamontowaniu turbina dalej gwizda na wolnych obrotach, czasami podczas jazdy auto traci moc, a czasami nie che wejść powyżej 2500 obrotów. Turbina została wymontowana i powtórnie sprawdzona. Okazało się wszystko ok. Co może być przyczyną powyższych objawów?

Edytowane przez mdeska
Opublikowano
zaworek podciśnieniowy który steruje turbiną ... poczytaj forum jest mnóstwo o tym zaworku , dowiesz się ile kosztuje , gdzie się znajduję i podejrzewam że nawet zdjęcie znajdziesz !

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.