Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie taki problem zauważyłem i jestem ciekaw co może być przyczyną, jak odpalę auto przejadę kawałek, zgaszę silnik to co któryś raz silnik odpala ostatnim tchem tzn nie kreci długo tylko tak jakby chycił na jeden cylinder:D. I mam pytanie może być tak że jak przekręcam kluczyk i nie zatrzymie się na etapie włączenia się panelu klimatyzacji, radia i kontrolek tylko odrazu przekręcam na zapłon to jest chwilowy za duży pobór prądu i dostaje za słabe napięcie na rozruch? Akumulator ma 1.5 roku w zimie w największe mrozy pali na "dotyk".
Opublikowano

A poza tym, jak tak odpali cięzko i jedziesz, to nie czujesz mulenia podczas przyspieszania ?

 

Jeśli nie , to raczej szczotki na rozruszniku albo coś innego dają duży opór.

Akumulator, jak by był niesprawny, czyli miał zwarcie cel, to przy temp. 0 st co kilka odpaleń by umierał, oraz podczas przekręcania kluczyka na sekundę gasły by kontrolki i inne oświetlenie.

Opublikowano
Nie, niema żadnego mulenia jak odpale i jade tylko mnie zastanawia czemu co któryś raz odpali tak jakbyś kaszlnął ostatkiem powietrza z płuc :) na sekunde dwie drgania na budzie i wszystko wraca do normy, moze faktycznie te szczotki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.