Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Po nocy rozładowuje mi akumulator. Zmierzyłem pobór prądu i wynosi 1,09 A. Wyciągałem po kolei bezpieczniki i przekaźniki. Wyszło na to, że odpowiedzialny za taki pobór prądu jest przekźnik od zapłonu/iskry/wtrysków (nie wiem od czego dokładnie) nie mieści się dokładnie w skrzynce bezpieczników tylko zaraz obok, są 3 ten jest środkowy koloru białego. Po wyciagnięciu tego przekaźnika rozrusznik kręci ale samochód nie odpala. Gdzie może byc zwarcie, że tak sie dzieje. Dodam iż parę dni wcześniej musiałem osuszyć ECU ponieważ się zalał (zatkany odpływ z podszybia) Prosze o pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano

wydaje mi się że winny jest komp

to on daje sygnał na ten przekażnik,ale powinien to robić dopiero po włączeniu zapłonu

coś nadal zwiera ten pin i przekażnik cały czas pracuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.