Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Więc tak:

Po wymianie przepływki auto dostało strasznego kopyta i trochę je przykatowałem (pomiary 0-100,0-200,100-200,palenie gumy)

Gdy ruszam ostro to jeszcze na trojce mieli kołami,i przy normalnej jeżdzie uślizgu sprzegła nie wyczuwam.

Ale np:ruszam normalnie wpinam przy małych obrotach 4-lub 5-tke i auto jak automat obroty rosna samochod,a samochod nie idzie.Z miejsca i na dwujce kolami kreci,ale np:redukcja z 5 na czworke i obroty rosna,pozniej spadna i idzie.Czy może być to jakiś wyciek na tarcze,czy to docisk???

Co myślicie w razie wymiany o jakim wzmocnieniu do ulicznej jazdy(takim zeby nie rozwalić dwumasa?)

Sprzegło pracuje lagodnie i bierze na srodku dlaczego nie slizga sie z miejsca tylko przy wysokich biegach.

Na początku przy b.szybkich(takich bez puszczania gazu) zmianach biegów wydawało mi się że jeszcze podczas zmiany z trojki na czworke jakby przykrecil kolami,czy to poprostu sprzeglo nie dawało rady.

Teraz ewidentnie robi automata na duzych biegach a małej pretkości obrotowej???

Nic nie śmierdzi,nie ma objawów przypalania.

No i zastanawiam się jak podczas naprawy dobrać tarcze z dociskiem,by dawało rade. Czy zwykły seryjny komplet LUK lub SASCH wystarcza?

Może jakiś zestaw wzmocniony od Radzikowskiego?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pomiary ... palenie gumy

http://tomaszewicz.com.pl/forum/facepalm.gif

Po starcie sprzeglo moze sie rozgrzac i potem dostac uslizgu. Generalnie dlugo i tak nie pozyje... :roll:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano

Witam!

 

Sprzęgło do wymiany na bank. Nie polecam katować auta na tym sprzęgle bo przegrzejesz dwumase i dopiero będą koszta...

Ja niedawno wymieniałem cały komplet w 528. Co do kosztów to:

tarcza, docisk, łożysko wyciskowe (Luk) 535 zł

i obowiązkowo plastikowy kołeczek+zawleczka do łożyska (kupiłem w serwisie Bmw) 17 zł

Koszt wymiany 0, bo wymieniałem sam.

Moje sprzęgło też lekko się uślizgiwało i od razu zdecydowałem się na wymiane. Tarcza sprzęgła była 2x cieńsza od nowej i szlifowało już nity na niej...a docisk był cały przegrzany :shock:

Radzę zakupić komplet i cieszyć się dalej jazdą... :cool2:

 

Pozdrawiam Lukasz_S

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.