Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na inpa odczytałem błąd, który cały czas się powtarza "136 fuel quantity actuator in the injection pump"

z tego co wyczytałem na forach to cos bardzo poważnego

prosze o pomoc

Opublikowano

Coś się dzieje niedobrego.Nastawnik w pompie wtryskowej ewentualnie pada tranzystor sterujący tym nastawnikiem.

Nie miałem styczności z takim tematem w BMW ale kilka razy w Oplu.Błąd był taki sam.Padł tranzystor sterujący.

Poszukaj dobrze w necie.Napewno znajdziesz podpowiedzi.

Opublikowano

Wymieniony był tranzystor sterujący nastawnikiem.

W Oplu moduł sterujący jest przykręcony do pomy od góry.Nie wiem jak jest w twojej pompie.Jest to taka czarna plastikowa puszka dokręcona do pompy wtryskowej.Poszukaj na Allegro.Jest koleś któy sprzedaje te tranzystory oraz naprawia elektronikę pomp.Coś napewno podpowie.Ja od niego brałem części.

Opublikowano

chciałbym się dokładniej dowiedzieć jak wygląda ten tranzystor, ponieważ mam całą pompę i planuje z niej wykręcić powyższą cześć

aha i jeszcze w którym jest miejscu?

 

dodam że pompa to VE R silnik M51 2,5 tds 96r

proszę o odp.

pozdr.

Opublikowano

szkoda ,że nikt nie odpowiada :( ,bardzo mi zależy na informacji,

( a silnik trzęsie na wolnych obrotach )

rozkręciłem nastawnik i jest tam coś podobnego do rezystora ale nie jestem pewien czy to to

 

Opublikowano

Ty masz pompę typu vp37 a nie vp44, więc w nastawniku niema żadnego tranzystora. W tej pompie sterowanie odbywa się za pomocą sterownika silnika a nie sterownikiem umieszczonym na pompie.

Jeśli auto dobrze odpala i przyśpiesza to pewnie masz źle ustawioną dawkę (ktoś kombinował przy nastawniku i przesunął go) albo coś się dzieje niedobrego z pompą lub przestawnikiem kąta

 

To coś podobnego do rezystora to czujnik temperatury paliwa.

Mam nadzieję że odkręciłeś tylko sam dekiel z góry nastawnika a nie cały nastawnik od pompy bo inaczej kicha i nie obejdzie się bez ustawienia dawki

Wyślij mi na pw swój email to ci podrzucę artykuł o czyszczeniu tych nastawników i ich ustawianiu

Opublikowano

Dawka w normie (oczywiście silnik rozgrzany i powyłączane odbiorniki prądu i klimatyzacja).

A jak z kątem wtrysku?

Podczas przyśpieszania niema tych drgawek? Sprawdź zwłaszcza na 4,5 na niskich obrotach (ok 1300)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.