Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
jestem posiadaczem E61 525d z 2005 roku w manualu i interesuje mnie to czy w każdej z takich bmek nie można ruszyć ostro na jedynce ?????? Edytowane przez kszlachetka
Opublikowano
jestem posiadaczem E61 525d z 2005 roku w manualu i interesuje mnie to czy w każdej z takich bmek nie można ruszyć ostro na jedynce ??????

 

nie.

 

tylko w tych, które mają problem z turbiną (awaria sterowania geometrii, awaria modułu sterującego), układem dolotowym (nieszczelności, awaria przepływomierza, kolektor dolotowy z problemem klapek bądź ich braku), czy też układem wydechowym (pęknięty kolektor wydechowy, brudny/niesprawny zawór EGR, problemy z DPF), bądź także dowolna wariacja tych usterek.

 

za to pewnie od 1700 obr jest rakieta, nie? :mrgreen:

 

kolego zakładając wątek warto w temacie napisać coś bardziejszego niż "witam". bardziejszego względem korelacji z treścią wątku lub problemu, bo samo witam jest oczywiście miłe, tym niemniej mało pomocne, szczególnie nowym użytkownikom, którzy mogliby sobie poszukać wpisując w wyszukiwarce np.: problemy z mocą w e60 525d, brak mocy w e60 525d itp. zamiast od razu chcieć po raz n-ty aby wałkować dla nich temat.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
no dokładnie przy wtższych obrotach jest moc bordzo duża jak na ten silnik, na początku to myślałem że poprostu turbina załącza się od jakiś tam wyższych obrotów i nadal się przy tym upieram :)
Opublikowano
na dobrą sprawe to bym chyba musiał sie przejechać inną taką betą o tych samych parametrach żeby porównać a poza tym to byłem ostatnio u mechanika to podłączył ją pod komputer i jest wszystko niby ok
Opublikowano

niestety nie wywala błędu, ewentualnie pojawia się błąd sterowania turbiną. trzeba się autem przejechać i zobaczyć jak zachowuje się turbina (porównanie parametrów zadanych z rzeczywistymi). auto powinno ciągnąć od samego dołu.

 

dopóki Ci się nie dławi (np. przy 1,500 obr) albo nie świszczy, albo nie zawiesza (zero przyspieszenia jak tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=YE3NGqjqGy4) to teoretycznie można jeździć. Ja tak jeździłem. Tylko to lipa a nie jazda.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

przeciez u Ciebie obrotomierz w miejscu stoi :shock:

 

co do pytania-

popatrz na YT jak auta przyspieszaja

biorac pod uwage ze turbo dziala od ok 1500obr a zabawa zaczyna sie wyzej

http://www.v-maxzone.pl/produkty/5157,chiptuning-bmw-e60-525d-177-km.html

byc moze u Ciebie jest ok; mysle ze powinienes sie przejechac inna furka aby sprawdzic; moze wylacz dsc-tylko uwazaj! :mrgreen:

ja mam 3.0d w manualu i jest pelna moc; a jak wylacze dsc to mieli kolami jak dzika przy przelaczeniu z 1biegu na 2 :mrgreen: (zrobilem to raz i mi wystarczy :duh: ) 500Nm robi swoje...

pozdrawiam Konrad
Opublikowano

u mnie jest zwalone, ale nie aż tak jak było na początku co sugeruje filmik :)

da się jeździć.

 

niestety ten Pan co mi go dałeś na priv nie przemówił do mnie :mrgreen:

tzn mówił, ale to co wszyscy naprawiający turbiny i nie chciał brać odpowiedzialności...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.