Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Od 2 lat jestem szczęsliwym użytkownikiem 323i e46. Z auta jestem bardzo zadowolony. Ale jako ze człowiek zawsze chce czegos lepszego, to naszedł mnie pewien szatański pomysł.... który zawiera sie w tytule wątku!!!

 

Poszukiwane jest auto które bedzie dawac dużo przyjemnosci z jazdy i przy tym nie sypac sie - koszty paliwa są drugorzędne....

 

Na miasto mam drugie małe oszczędne autko

 

Zastanawiam sie jak jest z usterkowością powyższych aut.

I jak będą wyglądac koszty utrzymania, przy użytkowaniu ok. 8 tys km rocznie?

 

 

Jakie są Wasze typy z podanych powyzej samochodów? A moze polecacie jeszcze cos innego - np. M5 e34? Wyslucham wszelkich argumentów za i przeciw....

 

Na auto moge przeznaczyc do 35 tys zł, ale tansze perspektywy typu 15-20 tys - np. e36 328 są bardzo mile widziane.

 

a moze jesli jestem zadowolony ze swego 323i to po prostu zrobic mu SWAP na 330i ??? I dorzucic pare jakichs gratów?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Z tej trójki Trójek najlepszym autem, z pancernym silnikiem i przynoszącym najwięcej frajdy z jazdy (brak dsc, czy asc) jest właśnie M3 E36. Totalnie sportowa bestia, prawdziwy mięsień zawsze gotowy do akcji, zero ściemy i udawania. Czyste emocje! 328 może przy M3 nie wyjeżdżać z garażu - delikatny silnik, słabsze hamulce, mniej dynamiki, gorsze zawieszenie i tak dalej... E46 330i jest po prostu szybkie i tylko szybkie, nie ma tego pierwiastka szaleństwa i niesamowitego powera, który ma M3. Do tego wykonanie E46 nie jest już tak dobre jak w przypadku E36 i dużo tam irytujących tandetą elementów. Wiem, że nie liczysz się z kosztami paliwa, ale ostatecznym argumentem, który moim zdaniem stoi za M3, to jego niesamowita wręcz elastyczność i ekonomika na trasie - auto jadąc kilkaset kilometrów z prędkościami ok 160-200 spala trochę poniżej 10l/100km. Jeśli będziesz myślał o M3 evo (3.2) to uważaj na problem z vanosami i kup auto raczej za granicą lub od maniaka, który serwisuje je na bieżąco.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dzieki za odpowiedz, tak jak myslałem prawdziwy fan motoryzacji poleci mi M3

 

pryszło mi jeszcze do głowy Z3 3.0i wzglednie Z3M - choc nie wiem jak to by z budzetem wyglądało

 

Na alllegro jest jakies Z3M za 39 tys - ale inne juz za 69 tys... pytanie tylko czy te za 39tysiecy to juz totalny zlom???

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
wzglednie Z3M - choc nie wiem jak to by z budzetem wyglądało

 

Na alllegro jest jakies Z3M za 39 tys - ale inne juz za 69 tys... pytanie tylko czy te za 39tysiecy to juz totalny zlom???

poczytaj serię Z i się zniechęcisz w poszukiwaniach Z3M...

 

Poszukiwane jest auto które bedzie dawac dużo przyjemnosci z jazdy i przy tym nie sypac sie - koszty paliwa są drugorzędne....

Przy takim założeniu, jaka może być odpowiedź? :D

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wzglednie Z3M - choc nie wiem jak to by z budzetem wyglądało

 

Na alllegro jest jakies Z3M za 39 tys - ale inne juz za 69 tys... pytanie tylko czy te za 39tysiecy to juz totalny zlom???

poczytaj serię Z i się zniechęcisz w poszukiwaniach Z3M...

 

czytając całe forum, zupełnie zniechecam się do wszelkich "M" ....

 

nie ma już chyba dobrych egzemplarzy, a jesli są to za kosmiczne pieniadze.... i dotyczy to tak Z3, e39 jak i e36 :( - i nawet te za kosmiczne pieniadze pewne 100% nie są... :(

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Jest jeszcze kilka dobrych M3 E36 w PL. Oczywiście kosztują około 40k pln i trzeba patrzyć cierpliwie na m-forum.

W DE trzeba wydać przynajmniej €8-9k... Natomiast za angola z pełną historią serwisową i bezwypadkowego z przebiegiem poniżej 100k mil zapłacisz około 5k funtów plus sprowadzenie do PL jakieś 2500zł plus rejestracja i przekładka. Wychodzi najtaniej, a auta na wyspach są w zdecydowanie najlepszym stanie technicznym.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi.

 

A jak do tych wszystkich aut ma sie M5 - e39? Pewnie jest mniej dzikie i mniej sportowe niz M3 e36, ale szybsze - czyli ogolnie taka szybsza limuzyna...

 

no i czy w 40 tys. Waszym zdaniem da sie jakies sensowne M5 e39 zakupic???

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Witam

 

A może M5 E34?? Totalnie niezawodny silnik, piękna sylwetka, rzadko spotykane auto, dużo lżejsze od E39 i jest na allegro cukierek za 25k od jakiegoś gościa z M-Forum bardzo rzadka wersja. Do tego utrzymanie tańsze niż e39 i mniej elektroniki, która jest utrapieniem w nowszych beemkach.

Co do samego M5 E39, bo o nie pytasz - przyjaciel rajdowiec, który miał przyjemność prowadzić to po torze twierdzi, że auto jest super. Straszna moc i bardzo brutalna siła. Sporo więcej niutonów niż w S50, więc wrażenia pozytywne mimo masy. A do tego ekscytujący dźwięk V8. On jednak też wybrałby do codziennej jazdy M5 E34 - status klasyka (choć ciągle niedocenionego, bo można naprawdę tanio kupić to auto) za parę lat sprawi, że te auta będą bardzo drogie.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wracam do tematu:

 

na polu walki zostają e36 M3, e34 M5 i e39 M5

 

każde z tych aut ma swoje wady i zalety, co mozecie tu o nich napisac?

 

Auto ma służyć do dalszych wyajzdów weekendowych i dawania radości z jazdy... nie do lansu, takze starsze "niemodne" nadwozie nie jest dla mnie wadą.

 

E34 M5 jest wspaniałe, ale to juz klasyk, youngtimer - żal byłoby mi uzytkować te auto w sposób taki, do którego zostało stworzone. To auto powinno stac w garazu i wyjeżdzać tylko na chwile w niedzielne popołudnie...

 

E36 M3 - zniecheca mnie niski poziom bezpieczeństwa biernego (widziałem crash-testy e36, są niestety słabe). A jakie drogi i jakich kierowców mamy w Polsce - każdy wie. Mieszkając w Niemczech i smigajac po autostradach skłanialbym sie do 36 własnie. Żyję jednak w Polsce i jedze głównie mniejszymi drogami...

 

E39 M5 - najwyższe koszty serwisu troche zniechęcają, w dodatku za dobrego przedlifta trzeba dać ok. 55 tys zł. Trochę sporo jak za auto z 1999 roku. Jak jest z ubezpieczeniem AC takiego auta? Bo kupic to jedno, ale chciałbym miec AC na tak drogi samochod, a wiekszosc firm nie chce ubezpieczyc auta starszego niz 10 lat...

 

 

a jakie jest Wasze zdanie, Drodzy Forumowicze?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

E34...ale ceny też są spore.....czest nawet drośze niż e39...

A nie rozważasz 540i i w e34 i e39?? Nie wiele gorsze osiągi, szczególnie w e34 a mniej kosztują...:)

 

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moze rzeczywiscie rozważe 540i.

 

Choc wydaje mi sie, ze wsrod e34 540i dominują zaniedbane dresowozy i o rodzynka bedzie cieżej niz wsród "eMek" :(

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.