Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem. Jeżdżę BMW e30 2.0 , silnik jest po kapitalnym remoncie. Głowica po remoncie, wymienione panewki górneI i dolneII, wał po szlifie. Po rozgrzaniu silnika zapala się kontrolka smarowania. Czy ma z tym coś wspólnego czujnik ciśnienia oleju i czy może być przytarta pompa olejowa? Jak sprawdzić ciśnienie oleju wychodzące z pompy? Ewentualnie jak to naprawić?

Adam.

Opublikowano

Wadliwy czujnik ciśnienia oleju może się zdarzyć w 20letnim E30... Żeby przetestować czujnik użyj omomierza. Podłącz go poprzez omomierz z masą. Na wyłączonym silniku powinno pokazywać ciągłość, na włączonym nie. Inaczej czujnik do wymiany.

Ciśnienie mierzysz specjalnym miernikiem wkręcanym w miejsce czujnika. Prawidłowo wynosić powinno na biegu jałowym 0.5-2.0 bar.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.