Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie puka mi coś w okolicach mostu ze szperą. Czy luz na krzyzaku sie kasuje czy krzyżak sie wyminia bo chyba tam ma luz. Objawy są jak włączam i wysprzęglam sprzęgło. sprzęgło kompletne nowe

Beti to e36 325 91 rok

Opublikowano

Krzyżak na wale jest nie wykluczony. Nie ma na nim regulacji luzów - po prostu się go wymienia. Ale wymaga to dokładności aby wał nie bił. Nie wykluczone że może po wymianie krzyżaka bić i wtedy czeka Cię wywarzanie itd.

Ale ja zwróciłbym jeszcze uwagę na luz na samym wałku atakującym w dyfrze i przede wszystkim mocowania dyfra do wózka tylniego, oraz wózka do karoserii, a w szczególnosci śruby w karoserii które potrafią się czasem wyrywać.

Opublikowano
Mam chyba podobny problem. Wrzucam bieg i słyszę jakby luz (pyknięcie). Myślałem, że to poduszki po skrzynią ale to nie to. Od czego mam zacząć poszukiwania. Chciałbym odrazu wymienić to co trzeba a nie wymienić 10 części bez sensu. Rozumiem, że szukać w przeniesieniu napędu. Jak wygląda krzyżak i wózek (chyba wiem o czym mowa ale wole sie upewnić) no i gdzie szukać tych mocowań?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.