Skocz do zawartości

M20B20 zalany czujnik tlenu?


SUCHARUS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

moze po ktotce opisze co sie dzieje i moze przez co......otoz dzis postanowilem ze z rana umuje sobie niktore elementy silnika w mojej e30 no i wszystko elegancko sie umylo....staralem sie nie lac po czujnikach itp. no ale .....cos gdzies sie zalalo mysle ze chodzi tu o czujnik tlenu (tak zakladam program INFO-TECH wlasnie an to wskazuje......) teraz co sie dzieje....otoz po odpaleniu silnika chodzi on przez pewnien okres czasu dobrze i plynnie po chwilni (zagrzaniu albo chwilowej pracy) zaczynaja mu spadac obroty jak wciskam pedal gazu to praktycznie nie ma reakcji....po chwilowym przytrzymaniu pedalu zacznie opornie wskakiwac na obroty .... gdy wylacze silnik na ok pol minuty i zapale chodzi chwile ok ale pozniej zaczyna znowu wariowac......co moze byc tego przyczyna??? do czego mogla dostac sie woda???? czy to przejdzie gdy woda odparuje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

moze po ktotce opisze co sie dzieje i moze przez co......otoz dzis postanowilem ze z rana umuje sobie niktore elementy silnika w mojej e30 no i wszystko elegancko sie umylo....staralem sie nie lac po czujnikach itp. no ale .....cos gdzies sie zalalo mysle ze chodzi tu o czujnik tlenu (tak zakladam program INFO-TECH wlasnie an to wskazuje......) teraz co sie dzieje....otoz po odpaleniu silnika chodzi on przez pewnien okres czasu dobrze i plynnie po chwilni (zagrzaniu albo chwilowej pracy) zaczynaja mu spadac obroty jak wciskam pedal gazu to praktycznie nie ma reakcji....po chwilowym przytrzymaniu pedalu zacznie opornie wskakiwac na obroty .... gdy wylacze silnik na ok pol minuty i zapale chodzi chwile ok ale pozniej zaczyna znowu wariowac......co moze byc tego przyczyna??? do czego mogla dostac sie woda???? czy to przejdzie gdy woda odparuje??

 

Czujnika tlenu raczej nie zalales bo po pierwsze nie grozi mu to

bezposrednio w komorze silnika po wtore nawet jakby, to temperatura

w jakiej pracuje osuszy go w pare sekund. Sadze ze mogles nalac wody

do jednego ze zlacz komputera - lepiej by bylo to znalezc i osuszyc

bo czasami w takich detalach woda potrafi stac miesiacami i powodowac

korozje

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnika tlenu raczej nie zalales bo po pierwsze nie grozi mu to

bezposrednio w komorze silnika po wtore nawet jakby, to temperatura

w jakiej pracuje osuszy go w pare sekund. Sadze ze mogles nalac wody

do jednego ze zlacz komputera - lepiej by bylo to znalezc i osuszyc

bo czasami w takich detalach woda potrafi stac miesiacami i powodowac

korozje

 

zlacza wszystkie sparawdzalem...........jeszcze w gre wchodza kable WN moze maja przebicie i to powoduja???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok......sprawa wyglada tak ze....dzis suszylem w pracy kable z 2 godz opalarka:> na fairant zalozylem je odpalilem motor...wiadomo zimy chodzil dobrze zagrzal sie....i znowu cyrk juz sie wkurzylem ze moze to nie wina kabli ale przypadkowo dotknalem jednego kabla zaraz przy koncowce.......i moja reka odleciala :> wszystkie kable bija zaraz przy koncowkach...........rozkrecilem kopulke jeszcze jutro ja przemyje ekstraktem i czekam na kable maja mi przyjsc mam nadzieje ze bedzie git.......
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok juz jestem lekko podkur....... wymienienie kabli nic nie dalo tyle ze lepiej pali na poczatku.........a problem dalej jest.....dzis przemylem wszystkie czujniki ekstraktem kopulke tez zmienilem swiece bo akurat przyszly i dalej to samo........hmmm wedlug mnie teraz pozostal chyba tylko zaplon mogl sie przestawic????...bo jak na ssaniu chodzi to dostaje bogata mieszanke i mimo to ze jest przestawiony spala ja a jak juz ssanie sie wylaczy to zaczyna sie cyrk.......jak samochod stoi na jalowym to mozna go utrzymac na obrotach jeszcze a jak sie che jechac to juz sie nie da w ogole nie wejdzie na obroty nawet jezeli rusze z 6tys obr/min zaraz sie zadlawi..........jak popuszcze mu troche sprezyne w przeplywomierzu zeby dostawal bogatszej mieszanki to bedzie jakos jechal ale dalej bedzie sie dlawil......tydzien temu mialem wymieniany pasek rozrzadu (w sobote) jezdzil jeszcze ok a niedziele jak juz poszedlem myc silnik to pozniej zaczely sie cyrki.....co mam robic i czy ten zaplon mogl sie przestawic bo juz mi nic innego do glowy nie przychodzi............wiem ze jak mialem stara MZ i zaplon sie przestawil to na jalowym biegu jakos chodzila a jak sie chcialo jechac to ni chu chu u mnie w e30 sytuacja jest podobna.....piszcie bo to bardzo wazna sprawa samochodem musze jezdzic do pracy a nie mam teraz zabardzo jak na stopa nie zawsze sie zdazy.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to byc zalana wtyczka do wtryskiwaczy-ta okrągła pod kolektorem.,miałem to samo po umyciu silnika zaczął mi wariować,sprawdziłem wszystko i nic. dopiero sie okazało ze w tej okrągłej wtyczce nazbierała sie woda i styki zaśniedziały.silnik mi chodził jak byl zimny ale jak sie zagrzał jakos gubił sygnał i poprostu wtryskiwacze benzynowe wtryskiwały paliwo jak chciały.nawet jak byl cieply nie chciał mi zapalac.

sprawdź to- powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.