Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na odcinku pompa- listwa jest tylko filtr. Regulator jest już na listwie ustalający w niej ciśnienie.

Prawidłowa praca na zimnym a pogorszenie na ciepłym wyklucza w tym momencie katalizator. Sprawdź dokładnie jeszcze raz cewki podmieniając na inne, aby je wykluczyć. Spisz numer ze sterownika silnika i przyjrzyj się czy nie był rozbierany

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy cewki i wtryskiwacze roznia sie miedzy 2.0 24v a 2.5 24v bo moge miec na podmiane!

 

Wtryskiwacze (13641730060) są te same w: E36 (320i, 320i M52, 323i, 323ti,325i), E34 (525i, 525ix), E39 (520i M52, 523i, 528i).

Wteyskiwacze w M50 2,0 są inne (13641730059).

 

Cewki te same w: E30 318is, E36 (M42, M50), E34 (520i 525i M50, 530i 540i M60), E32 i E38 (M60), E31 840i.

Kai
Opublikowano
Witam! dzisiaj moja bumetka calkiem sie zmuliła,przyjechalem przed chwila do domu i postanowilem sciagnac pokrywe cewek! odpaliłem i oczom nie wierze!widzialem juz jak jest przebicie na kablach,swiecach czy cewkach ale umnie wszystkie cewki jak swiatelka na choince mrugaly! dotykam palcem cewek a zadna z nich niechce kopnąc! czy one przebijaja w srodku bo tak maja? czy sa walniete? to moje przebicie maja na okolo uzwojenia cewki miedzy masą a tym metalowym kwadratem ktory przykreca cewke do kapy!
Pozdrowienia! Gruby
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam! dzisiaj moja bumetka calkiem sie zmuliła,przyjechalem przed chwila do domu i postanowilem sciagnac pokrywe cewek! odpaliłem i oczom nie wierze!widzialem juz jak jest przebicie na kablach,swiecach czy cewkach ale umnie wszystkie cewki jak swiatelka na choince mrugaly! dotykam palcem cewek a zadna z nich niechce kopnąc! czy one przebijaja w srodku bo tak maja? czy sa walniete? to moje przebicie maja na okolo uzwojenia cewki miedzy masą a tym metalowym kwadratem ktory przykreca cewke do kapy!

 

Słuchaj rozwiazałes juz ten problem bo mam cos takego tez. Silnik zmulony i strzela a na gazie II gen nie da sie jechac? Mam walniety przepływomierz prawdopodobnie ale ostatn o tak zaczałem sie zastanawiac ze to moga byc cewki bo przeciez przepływka nie ma nic do IIb gen tylko sonda lambda a jakk byłem na kompie to mechanior powiedział ze sonda ok wiec przyszło do głowy mi ze cewki bo to nie na wszystkich nie strzela? słyszałem ze jak uszczelka pod deklem walnieta i olej sie dostanie to cewki dostaja przebicia? Poprzedni właciciel ja wymienił ale jak wym ieniałem swiece bo myslałem ze moze maj przebicie to trzy były tak jakby w oleju ale tak jak ten olej tam kiedys by był!

Jak zdjałem ta pokrywe z silnika i zapaliłem to na wolnych obr to chyba nic nie widac ale przy wysokich i przygazowaniu zarzy sie pomiedzy tym co sie przykreca a tym prostokatem z góey w tym kacie na około czy to jest przebicie?? Przeciez to ma 150 koni a tu jak jezdze to nie wiem czy ze sto ma no i ten gaz strzela na nim okropnie jak osroznie z pedałem to powolutku sie jedzie ale jak sie chce przycisnac to wybuch!

 

Jak cos wiesz odezwij sie!

Opublikowano
Witam! dawno mnie nie bylo! doszedlem do tego ze mam walniete wszystkie cewki.poniewaz jak Valdiman predemna napisal ze żarzą mu sie te cewki miedzy tym kwadratem ktury mocuje sie cewke naq dwuch srubach a plastikiem w srodku cewki! ale wiadomo cewki drogie jak cholera a uzywanych niechce i do tej pory tak jezdzilem! do czego zmierzam,dzisiaj odpalam autko po 10 sek gasnie, odpalam i znowu gasnie,odpalam kolejny raz i chodzi, no to jade rospedzam sie delikatnie 1 bieg 2 bieb 3 bieg nagle autko mocno przerywa gasni i odpala na przemian jadac caly czas na biegu nie wciskajac sprzeglo, co najwazniejsze wyhamowuje silnikiem na dosc wysokich obrotach czyli mobroty powinny opadac powoli a obrotomierz szaleje jak zwariowany od 5000 tys obr do 0 obr i na przemian 0,3,5,2 tys obr! cos to daje do myslenia bo skad obrotomierz czyta obroty? powtazam auto gasnie traci prad i wyhamowuje silnikiem obr powinny spadac wolno a obrotomierz szaleje!
Pozdrowienia! Gruby
Opublikowano

Witam

 

Chyba utwierdziłem sie w przekonaniu ze to cewki!

 

Przy wolnych obrotach z tyłu z tłumika było słychac take jakby strzały wiec sobie pomyslałem ze odłaczał bede cewki i jezeli to ustanie to znaczy ze cewka walnieta no i bingo przy trzeciej jak odłaczyłem ustało!

wszystko to robiłem jak auto chodziło na gazie bo było bardziej oduwalne jak silnik pracuje.

 

w koncu wyszło ze przy czterech cewkach silnik reaguje. po prostu spadały minimalnie obroty a przy dwóch nic sie nie dzieje wiec jakby były walniete! Ale w nocy to sie żarza wszystkie no i by trzeba było je wymienic! Koszt nowychtroche straszny pewnie ponad 150 za sztuke??

No a uzywki strach kupowac bo wiadomo moze byc walnieta która i co!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.