Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Mam pewien problem. Od jakiegos czasu mam taki objaw ze gdy jezdze na dluzsze trasy np 100km... zapala mi sie kontrolka check engine (silnik zolta)

 

sprawdzalem w INPA i DIS i pokazuje bledy nastepujace:

 

Ten pierwszy od gory:

 

http://zoz.kolobrzeg.pl/temp/bmw/2/erbmw.jpg

 

i DIS

 

Drugi od dolu:

 

http://zoz.kolobrzeg.pl/temp/dis/6.jpg

 

http://zoz.kolobrzeg.pl/temp/dis/9.jpg

 

Przy odczycie podczas pracy silnika sondy kat mam:

 

Po odpalonym silniku jak chodzi:

 

http://zoz.kolobrzeg.pl/temp/bmw/l1.jpg

 

Natomiast gdy wcisne gaz jest np na 4000 obrotow, potrzymam tak chwile i puszcze, to odrazu po puszczeniu gazu jak obroty spadaja, na odczycie pojawiaja sie wartosci:

 

http://zoz.kolobrzeg.pl/temp/bmw/l2.jpg

 

Czy to jest prawidlowo ? Czy moze cos nie tak czujniki kata dzialaja?

Tak jak juz mowie, na dluzszych trasach sie zapali i musze kasowac blad i kontrolka gasnie.

 

Pomozcie, juz sie z tym mecze z 3 miesiace :)

 

dzieki

E46 318D 180KM
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki masz silnik ?? Robiłeś coś z DME, masz błąd kodowania, tak jak by do końca nie został przeprowadzony proces. Czemu czepiłes sie tej sondy ?? Masz błedy przepływki, sondy i czujnika oleju no i ten najważniejszy z kodowaniem DME. Może od nie iść dalej. Podaj kod silnika.
Krzysztof
Opublikowano
Jaki masz silnik ?? Robiłeś coś z DME, masz błąd kodowania, tak jak by do końca nie został przeprowadzony proces. Czemu czepiłes sie tej sondy ?? Masz błedy przepływki, sondy i czujnika oleju no i ten najważniejszy z kodowaniem DME. Może od nie iść dalej. Podaj kod silnika.

 

 

N42B18A

 

Olej juz zrobilem..

Mowisz ze przeplywki? hmm tzn przeplywka do wymiany?

E46 318D 180KM
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie pisze, że przepływka do wymiany ale masz błąd mass air flow sensor - przepływomierz powietrza. Sprawdź w TIS'ie jak to wyglada bo w nowszych silnikach N45/N46 przepływka nie czyta ilości zasysanego powietrza tylko temp. zasysanego powietrza, odczytuje sondy i porównuje do danych zapisanych w DME. A Ty masz coś nie teges z DME więc zaczął bym od poprawnego zakodowania, pokasowania błędów i ponownym sprawdzeniu. Sprawdź temperature zasysanego powietrza na przepływce jak jest jakaś dziwna, np: -40 stopni C to jest uwalona przepływka.
Krzysztof
Opublikowano
Nie pisze, że przepływka do wymiany ale masz błąd mass air flow sensor - przepływomierz powietrza. Sprawdź w TIS'ie jak to wyglada bo w nowszych silnikach N45/N46 przepływka nie czyta ilości zasysanego powietrza tylko temp. zasysanego powietrza, odczytuje sondy i porównuje do danych zapisanych w DME. A Ty masz coś nie teges z DME więc zaczął bym od poprawnego zakodowania, pokasowania błędów i ponownym sprawdzeniu. Sprawdź temperature zasysanego powietrza na przepływce jak jest jakaś dziwna, np: -40 stopni C to jest uwalona przepływka.

 

a mam prosbe do ciebie..

po pierwsze czy umiesz w tym silniku poprawnie zakodowac DME ? wiesz jak to zrobic , czy bys pomogl?

i drugie co z tym bledem katalizatora...co to moze byc.. :/ wkleilem wszystkie screeny..

 

masz GG?

E46 318D 180KM
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego postępujesz bardzo nie ładnie. Zawracasz komuś głowę a jak grzecznie pytam jak poszło to olewasz sprawę, bardzo nie ładne zachowanie. Przez takich jak Ty nikt już nie chce pomagać nowym.
Krzysztof

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.