Skocz do zawartości

Rozszczelniony układ chłodzenia (kapie płyn chłodniczy)


jakubowskij

Rekomendowane odpowiedzi

Ten plastikowy element to jest korpus termostatu.

Należy zawsze na niego uważać , gdyż częstym zjawiskiem jest jego pęknięcie.

A wąż ze zbiorniczka wychodzi na dole - ten u góry o którym piszesz to wejście do chłodnicy.

Czeka Cię wymiana tego elementu.

Doradzę również, abyś zmienił również termostat - tak ne wszelki wypadek.

Po co robić dwa razy to samo - bedziesz miał go z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko

Kapie płyn chłodniczy z przodu silnika z plastikowego elementu przymocowanego bezposrednio do silnika.Od zbiorniczka wyrównawczego odchodzi gumowy wąż który jest bezposrednio przymocowany do tego elementu.

Co z tym dalej robic????

:cry2:

 

Przerabialem temat. Kup kompletna obudowe termostatu i wymien

ja ASAP. Przy okazji jak tam jestes to mozesz wymienic tez termostat -

element niedrogi, a od razu masz z glowy na dlugi czas. U mnie zaczelo

kapac a dwa dni pozniej juz sie lalo - ledwie dojechalem do warsztatu.

 

Na forum bimmer czytalem ze to cholernie czesta usterka i neistety

czesto potrafi gwaltownie przerodzic sie w kompletna awarie ukladu

chlodzenia. Plastik kosztuje cos okolo 50 PLN i w komplecie jest

uszczelka.

 

Robota ogolnie jest dosc prosta ale UWAGA na wieczny temat pt

odpowietrzenie M52!

 

Mozna zrobic samemu ale dobrze zrzucic wisko bo przeszkadza w robocie.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha ktory rocznik auta - bo jesli po liftingu to w tym korpusie de facto

zintegrowany jest elektryczny zawor "termostatu" i element bedzie

niestety duzo drozszy - wtedy w ukladzie nie ma jzu zwyklego bimetalicznego termostatu

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto jest z 96 roku!!

 

No to masz zwykly mechaniczny termostat. Biegaj po te obudowe i

wymien to czym predzej bo za chwile bedzie wiekszy klopot.

 

Bedziesz sam wymienial czy komus to oddasz do roboty?

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten plastikowy element to jest korpus termostatu.

Należy zawsze na niego uważać , gdyż częstym zjawiskiem jest jego pęknięcie.

A wąż ze zbiorniczka wychodzi na dole - ten u góry o którym piszesz to wejście do chłodnicy.

Czeka Cię wymiana tego elementu.

Doradzę również, abyś zmienił również termostat - tak ne wszelki wypadek.

Po co robić dwa razy to samo - bedziesz miał go z głowy.

 

he napisalem prawie to samo;) tak to jest jak sie slabo czyta

poprzednie wypoiwiedzi;)

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.