Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanko

Kapie płyn chłodniczy z przodu silnika z plastikowego elementu przymocowanego bezposrednio do silnika.Od zbiorniczka wyrównawczego odchodzi gumowy wąż który jest bezposrednio przymocowany do tego elementu.

Co z tym dalej robic????

:cry2:

Opublikowano

Ten plastikowy element to jest korpus termostatu.

Należy zawsze na niego uważać , gdyż częstym zjawiskiem jest jego pęknięcie.

A wąż ze zbiorniczka wychodzi na dole - ten u góry o którym piszesz to wejście do chłodnicy.

Czeka Cię wymiana tego elementu.

Doradzę również, abyś zmienił również termostat - tak ne wszelki wypadek.

Po co robić dwa razy to samo - bedziesz miał go z głowy.

Opublikowano
Mam pytanko

Kapie płyn chłodniczy z przodu silnika z plastikowego elementu przymocowanego bezposrednio do silnika.Od zbiorniczka wyrównawczego odchodzi gumowy wąż który jest bezposrednio przymocowany do tego elementu.

Co z tym dalej robic????

:cry2:

 

Przerabialem temat. Kup kompletna obudowe termostatu i wymien

ja ASAP. Przy okazji jak tam jestes to mozesz wymienic tez termostat -

element niedrogi, a od razu masz z glowy na dlugi czas. U mnie zaczelo

kapac a dwa dni pozniej juz sie lalo - ledwie dojechalem do warsztatu.

 

Na forum bimmer czytalem ze to cholernie czesta usterka i neistety

czesto potrafi gwaltownie przerodzic sie w kompletna awarie ukladu

chlodzenia. Plastik kosztuje cos okolo 50 PLN i w komplecie jest

uszczelka.

 

Robota ogolnie jest dosc prosta ale UWAGA na wieczny temat pt

odpowietrzenie M52!

 

Mozna zrobic samemu ale dobrze zrzucic wisko bo przeszkadza w robocie.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

aha ktory rocznik auta - bo jesli po liftingu to w tym korpusie de facto

zintegrowany jest elektryczny zawor "termostatu" i element bedzie

niestety duzo drozszy - wtedy w ukladzie nie ma jzu zwyklego bimetalicznego termostatu

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
auto jest z 96 roku!!

 

No to masz zwykly mechaniczny termostat. Biegaj po te obudowe i

wymien to czym predzej bo za chwile bedzie wiekszy klopot.

 

Bedziesz sam wymienial czy komus to oddasz do roboty?

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
Ten plastikowy element to jest korpus termostatu.

Należy zawsze na niego uważać , gdyż częstym zjawiskiem jest jego pęknięcie.

A wąż ze zbiorniczka wychodzi na dole - ten u góry o którym piszesz to wejście do chłodnicy.

Czeka Cię wymiana tego elementu.

Doradzę również, abyś zmienił również termostat - tak ne wszelki wypadek.

Po co robić dwa razy to samo - bedziesz miał go z głowy.

 

he napisalem prawie to samo;) tak to jest jak sie slabo czyta

poprzednie wypoiwiedzi;)

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.