Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Na ostatnim weekendzie zapalila mi sie kontrolka airbaga. U znajomego na inpa odczytalismy ze jest to zblad byt duzej rezystancji napinacza pasa kierowcy - co wskazywaloby na przerwe. Rozlaczylem kostke pod siedzeniem i spryskalem srodkiem konserwujacym do stykow, ale to nic nie dalo. Zostaje mi, wiec proba odciecia wtyczek i zlutowania przewodow bezposrednio lub zakup nowego napinacza :mad2:. Troche szkoda odcinac mi wtyczki, bo nie mam pewnosci, czy to cos pomoze i juz wtedy zawsze trzeba bedzie lutowac. Wiem ze bede zly jak bede musial wymieniac napinac i dodatkowo lutowac. Poza tym czy w razie ceo np ubezpieczyciel sie nie przyczepi? Z drugiej strony koszt nowego napinacza boli a lut moze problem rozwiazac...Stad prosze o Wasze zdanie i rade :?

Opublikowano

Ludzie ci napisza, że to druciarstwo ale ja winei BMW za te maty i problemy z napinaczami.

Zrob moze inaczej. Zmierz opro na 2 wtyczce (sprawnej od pasazera) i wlutuj taki sam rezystor w ta.

Opublikowano
Plan z rezystorem co prawda jest mniej inwazyjny, bo wymaga odciecia tylko jednej wtyczki, ale ma jeden powazny minus: w przypadku zlutowania przewodow, w razie czego jest spora szansa ze napinacz zadziala, a rezystor jest tylko oszukaniem kompa :roll:.
Opublikowano

Swieci bi nie skasowałes bledu komputerem i nie wlutowales rezystora. Jesli uklad mierzy tylko impedancje to powinno byc ok.

 

Poczytaj pdf a bedziesz wiedzilal jski ma byc opor na wtyczce.

http://www.google.com/search?q=how+to+fix+belt+tensioner+driver+bmw&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

Opublikowano
Tak ale to przy zalozeniu ze napinacz jest padniety, prawda? Gdyby byla to wina tylko np przelamania kabla gdzies przy wtyczce lub wina wadliwej wtyczki to zlutowanie pomogloby i kontrolka zgaslaby (pozostaloby nadal wyczyszczenie bledu). Zgadza sie? Jesli moje rozumowanie jest prawidlowe to jednak wole wymienic ten napinacz anizeli oszukiwac kompa opornikiem - toz to w koncu kwestia bezpieczenstwa.
Opublikowano
Moze i tak ale poczytaj poco ten napinacz tam jest. Ma docisnac kierowce w razie zderzenia do siedzenia.
Opublikowano

Jezeli choc w ulamku procenta moze on sie przyczynic do mniejszych obrazen w czasie dzwona - wole miec go dzialajacego :wink:.

A ze skoro metody o koszcie 0zl zawiodly, gotow jest poniesc koszt nowego napinacza.

Szkoda tylko ze stalo sie tak jak sie obawialem - odciecie wtyczkem nic nie dalo i tak musze kupic napinacz, ale juz teraz bede musial zyc z lutami :(.

Opublikowano
Jednak lut pomogl - trzeba bylo jednak skasowac blad - kontrolka zgasla i blad sie juz nie pojawia.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.Mam problem z napinaczem pasa bo co jakis czas po skasowaniu błedu ponownie sie pojawia:/ i mam takie pytanie:) czy wszystkie e46 miały taki sam napinacz czy bedę musiał kupic z tego samego rocznika jak Moja Bunia:)

 

Dzięki za odpowiedz i pozdrawiam :D

Opublikowano

Z tego co sie orientuje, to rozne serie maja rozne np E39 rozni sie od E46. Poza tym samo E46 do 99 r mialo inny a inny jest po 99r (tak wiec z dowolnego E46 rocznik po 99 powinien byc OK dla Ciebie).

 

Jesli interesuje Cie napinacz kierowcy to mam akurat do sprzedania :wink: (mam go po calej akcji, o ktorej jest ten post, kiedy to kupilem napinacz, a okazalo sie ze lutowanie i skasowanie bledu zalatwilo problem). Znajdziesz go tu:

 

http://allegro.pl/napinacz-pasa-kierowcy-bmw-e46-e63-e64-i1366286059.html

 

Jest podany nr katalogowy czesci. Mozesz na realoem sprawdzic czy Ci podejdzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.