Skocz do zawartości

[E34] Czym mocniej dodam gazu, tym słabiej przyspiesza!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj jak jechałem po południu ( temp. ok. 29 stopni), to było czuć, że auto muli.

Wracałem ok. 17 i było wtedy 22 stopnie i normalnie nie to auto.Żwawe od niskich obrotów, czym mocniej wciskałem tym lepiej przyspieszało.

No zostaje chyba tylko przepływka, bo ten wpływ temperatury i to, że zjawisko raz wystepuje a raz nie chyba wyklucza pompe, która jakby była niewydolna to muliłby cały czas.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli przy badaniu kompem sonda pracowała to zostaje ci tylko przepływomierz.Im bardziej bogata mieszanka tym trudniej ją zapalić i spalanie jest dłuższe stąd to buuuuu po mocnym wciśnięciu pedału gazu i auto nie przyśpiesza.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Jechałem dzisiaj E34 mojego teścia z tym samym silnikiem i auto było zdecydowanie słabsze przy lekkim dodaniu gazu - u mnie wystarczy tylko musnąć pedał gazu i auto przyspiesza a tam trzeba wcisnąć zdecydowanie, ale jak wcisne na maksa(stopniowo) to auto przyspiesza coraz szybciej i nie ma tego efektu co u mnie .Problem z tym , ze teść ni cholery nie pozwoli podmienić przepływki na sprawdzenie.

Dzisiaj moje auto żwawe i naprawde czuc moc - moze nie jest idealnie tak jak powinno być , ale objaw słabszego przyspieszania przy mocnym dodaniu gazu ledwie dostrzegalny.

Opublikowano

Inna sprawa.Jak u was auto reaguje na dodanie gazu na luzie?

U mnie jak wcisne mocno , lub w podłoge(ale tak szybko - tak jakbym kopnął w pedał gazu ) to auto reaguje tak jakby po chwili:kopne, puszcze i dopiero obroty w góre.Wiem , ze jakieś opóźnienie jest zawsze, ale wydaje mi sie , że u mnie trwa to za długo.

U kumpla w Polo 1.3 55km z 1991r auto reaguje od razu - "kopne" szybko i obroty szybciutko w góre ida praktycznie bez zwłoki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powinien się wkręcić na obroty bez żadnego zadławienia czy zwłoki,przynajmniej u mnie tak jest.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

A czy cała ta akcja może byc spowodowana zapiekającymi sie hamulcami?

Miałem 2 takie przypadki, ze jade, zatrzymuje sie i znowu ruszam a auto takie jakby zahamowane - wczoraj np wyjeżdzałem spod parkingu z marketu i daje gazu już na prostym odcinku i auto jak na hamulcu do 3 tys a później nagle wystrzeliło jak z procy i cały dzien jeździło elegancko.

Jak sprawdzic czy to hamulce?

Opublikowano
Miałem podobne akcje z przyspieszaniem. Więcej gazu i muł ostry. Okazało się,że lekko cieknie pompa. Nie widziałem tego bo od dołu jest plastik i tam kapało paliwo. Kumpel rozebrał. uszczelnił, odpowietrzył i jak ręką odjął.
Opublikowano

Nie wiem czy to będzie to , ale na pewno sonda do wymiany.Wczoraj na lekko rozgraznym silniku odpalam i drga budą, ale tak dziwnie - tak jakby "sapał" nie wiem jak to opisać.Dodałem gazu i obroty skokowo w góre , przejechałem kawałek i już było normalnie.

Przy następnym postoju znowu to samo - przy dodaniu gazu zachowywał sie jakby w silniku było jakies echo.

Odłączyłem sonde i objaw minął, ale auto wydaje sie byc jednak troche słabsze, ale na dodanie gazu reaguje chyba bardziej naturalnie - jak wcisne mocno to czu c, ze zaczyna się zbierac.

W przyszłym tygodniu wymiana.

Co myślicie o tej

http://allegro.pl/item1166840619_sonda_lambda_bmw_5_e34_520_525_2_0_2_5_nowa_begar.html

Opublikowano

Problem rozwiązany.Od jakiegoś czasu po jeździe czuć było pod maską benzyne.

Ale patrzyłem i nigdzie nie było jej widać a zapach dość szybko się ulatniał, dodatkowo po paru wąchnięciach wydawało mi się, że to płyn chłodniczy wydziela ten zapach.

Od 2 dni czułem to troche mocniej.Dzisiaj odplaiłem samochód i od razu pod maske i okazało się , ze ten mały gumowy przewodzik, który idzie do listwy wtryskowej jest już na górze sparciały i puszcza paliwo.Problem ze zdiagnozowaniem był o tyle trudny, że pozostałości paliwa na tym przewodzie w ciągu minuty wyparowują i nie ma śladu wycieku.

Chyba nie trzeba kupować oryginalnego, co myślicie?

Zwykły kawałek zbrojonej gumy o tej samej średnicy będzie chyba ok?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.