Skocz do zawartości

[e39] problem z moca 3.0d (przeplywka?)


marcingr1

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

moje autko to e39 3.0 diesel rocznik 2000/2001 przebieg oryginalny 340tys

otoz od jakiegos dluzszego czasu mam problem z moca...

objawy sa nastepujace auto zbiera sie jak bym ciagnal ciezka przyczepe na haku ;/

jeszcze jeden objaw to twardy, ciezki pedal gazu ;/

 

auto ciezko sie zbiera od 1tys obrotow potem juz lepiej od 2tys w gore ... przejechalem sie takim samym autem kolegi i jest duza roznica ......auto jego fajnie sie zbiera od dolu a od 2tys wciska w fotel no i pedal gazu leciutki jak piorko przy wciskaniu

 

 

 

wyczytalem na forum ze to moze byc przeplywomierz...odlaczylem jak wszyscy radzili czujnik od niego i faktycznie

auto zap....jak glupie i pedal gazu rowniez lekko wchodzil...

dogadalem sie z kumplem ktory handluje czesciami bmw, zalatwic ma mi przeplywke boscha ale do 7 dni

w miedzy czasie spiolem czujnik i auto dalej muli.....dzis sie wkurzylem odpialem spowrotem czujnik od przeplywki i tu niespodzianka auto dalej muli z odpietym przeplywomierzem

i teraz nie wiem co robic....sadzilem ze to przeplywka, zamowilem ...700zl bosch...i teraz mnie zastanawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn, żebym dobrze zrozumiał - jak odepniesz przepływkę auto jedzie, wywala błąd przepływki, tak?

Jak podepniesz przepływkę to auto nie jedzie, ale nie wywala żadnych błędów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inpa wywala takie bledy

256 air mass mart

i

272 temperature sens

 

nie da sie ich skasowac na odpietym czujniku przepywomierza, natomiast jak podepne ten czujnik bledy sie kasuja i nie wychodza zadne

To chyba logiczne, że błędu nie da się skasować na odpiętym czujniku no bo go przecież komputer nie wykrywa. Jeśli na wpiętym przepływomierzu wyskakuje błąd to komp Ci pokazuje, że to najprawdopodobniej przepływka.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojechalem dzis na serwis...

i to chyba nie przeplywka... a szkoda bo ucieszylem sie ze to ona jak 1raz odlaczylem czujnik i auto chodzilo jak powinno...za 2 ga proba juz nie

 

podobno mam nieszczelnosc w ukladzie dolotowym do kolektora ssacego

jutro mam autko oddac i sie okaze, bo dzis nie mozna sie bylo dobrac do goracego silnika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam takie przytykanie w swoim aucie.

wszystko dziala jak nie przycisne nieco mozniej pedalu gazu

wtedy nagle odlacza mi sie tak jakby silnik od napedu tzn gasnie musze kluczykiem odpalic (reset) i strasznie zamula az nie da sie jezdzic tylko bardzo wolno sie rozpedzac i wtedy jest ok

pytanie co robic bo kazdy wymienia inne rzeczy ale napewno zaczne od filtra paliwa potem jak wymienie (pewnie czwartek) to odlacze przeplywke i tez zobacze ale do tej pory prosze o jakies wieksze, lepsze porady.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

u mnie czy przeplywka podlaczona czy tez nie jest tak samo

ale dzis mi padlo auto totalnie i chyba jednak stawiam na przednia pompe paliwowa

widzialem na allegro oryginal jak juz poczytalem na forach

niestety koszta nie sa male bo okolo 700zł ;(

mam nadzieje ze to to a nie cos z wstryskiwaczami tzn pompa bo tez jest i jak czytalem u niektorych tez to padalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.