Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Więc tak. Założyłem nowy czujnik i wszystko ok było. Ale po godzinie czasu podczas odpowietrzania układu chłodzenie "zaciął się" na 74stopniach. Dodatkowo w test ładowanie wskazuje mi na 6.8V a miernikiem mierzyłem i jest ok. Ściągam klemy z aku, po 5min zakładam, sprawdzam temperaturę no i wskazuje niższą bo silnik zdążył ochłonąć, odpalam auto przez dosłownie minutę jest ok temperatura rośnie i znowu "staje". :mad2: co się dzieje??
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

kolego kibicuje Ci w tej walce, bo sam mam podobny problem

nic wiecej narazie nie napisze, bo mam auto od wczoraj

ale mam nadzieje, ze uda Ci sie znalezc przyczyne

 

pozdrawiam !

Opublikowano

Ty jesteś wytrwały zawodnik... Ja bym już dawno pojechał na diagnostykę do siakiegoś speca i naprawił co jest walnięte. No chyba, że masz 3 furki w garażu i masz czym jeździć, a Buńke naprawiasz po prostu hobbystycznie i dla podniesienia własnej świadomości w temacie bawarskich konstrukcji :norty:

No bo problemem chyba nie jest kasa :!: :?: Wszak kupując BMW trzeba być świadomym pewnej ... Kosztowności inwestycji :8)

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
Ty jesteś wytrwały zawodnik... Ja bym już dawno pojechał na diagnostykę do siakiegoś speca i naprawił co jest walnięte. No chyba, że masz 3 furki w garażu i masz czym jeździć, a Buńke naprawiasz po prostu hobbystycznie i dla podniesienia własnej świadomości w temacie bawarskich konstrukcji :norty:

No bo problemem chyba nie jest kasa :!: :?: Wszak kupując BMW trzeba być świadomym pewnej ... Kosztowności inwestycji :8)

 

Zgadłeś mam 3 furki w garażu :D Kasa też nie jest problemem. Ale specjaliści od elektroniki rozkładają ręce. Co najdziwniejsze wczoraj wsiadłem do buni odpaliłem i wszystko działa, także póki co to pozostaje cieszyć się, że jest :cool2: i śmigać jak znowu się coś takiego zrobi to chyba już tylko serwis pozostanie. A poza tym staram się najwięcej rzeczy robić sam, bo wtedy mam pewność, że jest zrobione dobrze a nie jak np z odpowietrzaniem silnika w bmw, większość mechaników nie wie jak za to się zabrać :shock: Poza tym,gdyby każdy latał do mechanika z najdrobniejszą rzeczą to forum nie miałoby sensu bytu, bo chodzi przecież o nabieranie doświadczeń w codziennej eksploatacji i późniejsze udzielanie porad forumowiczom na temat różnych przypadłości, które męczą te auta i o których nawet najstarsi "górale" w warsztatach samochodowych nie słyszeli....

Opublikowano

Nie szpanuj, ja też mam 3 furki (bo Saxo to też furka!) :cool2:

Powiem tak: w Warszawie warsztatów w bród, ja trafiłem do dość sprawnych chłopaków, już dwa razy u nich byłem i dla mnie są na prawdę OK. Ale i tak zazdroszczę każdemu, kto ma choćby kawałek dachu na górze i kanał na dole... Sam bym z chęcią posiedział i podłubał, a tu co? Parking pod blokiem, deszcz wali jak z cebra, ciemno jak w ... UPS!!! :nienie: Zaholowałem się lekko... :wink:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Znowu to samo. ładowanie 6.8v na testach, temperatura płynu w testach cały czas 77stopni :cry2: jadę w czwartek na kompa znowu i jak nic nie wynajdą to chyba zaryzykuję wymianę licznika. Trzeba wykonywać jakąś adaptacje po wymianie, czy wystarczy, że włożę taki sam jak mam i będzie działać? Niby taka pierdoła a jak skutecznie potrafi uprzykrzyć życie człowiekowi.
Opublikowano
A więc tak, byłem dziś na kompie, pokazuje odczyt z czujnika temperatury, więc on na pewno dobry jest, z zegarami też udało się nawiązać połączenie fachmen powiedział, że przeleci po kablach bo pewnie gdzieś połączenia nie ma. Oby to nie było nic poważnego.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Udało mi się pokonać denerwującą usterkę. Dzisiaj z nudów postanowiłem wymienić przepalone żarówki w zegarach. Wymieniłem 2 sztuki, złożyłem i o dziwo wskaźnik zaczął działać :shock: może to tylko przypadek, nigdy by mi takie coś do głowy nie przyszło.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Awaria się ponowiła, niestety to nie byłą wina przepalonych żarówek :duh: zmieniłem licznik i jest :cool2: pozostaje tylko kwestia zakodowania, bo oprócz VINu i przebiegu to jeszcze światła wstecznego nie działają, bo zestaw jest od automatu. A tak poza tym wszystko oki i żadnych martwych pixeli. W końcu będę mógł spać spokojnie.
Opublikowano
Pewnie jest wkręcony w chłodnicę,lub w bloku.Ja mam w chłodnicy.Wtyk na trzy piny.

 

Nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem żeby czujnik temperatury znajdował się w chłodnicy a nie w bloku, w chłodnicy masz pewnie czujnik od załączania wentylatora,ale na100% nie jestem pewny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.