Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiem, że pasek powinno się wymieniać co 45 - 50 tys km. Ale chodzi mi o to, czy po zdjęciu starego paska będzie można go założyć i przejechać jeszcze kilka tys. km?
Opublikowano

Skoro pasek będziesz miał już w ręku to czy nie lepiej odrazu go wymienić niżeli za 10 -20 tys ponownie go wyciągać. Ja bym się z nim nie pieścił .

Slep -nowy - montaż -i spokój na kolejne 50 tys.

Opublikowano

No widzisz Robert, gdybym miał za co go kupić to też bym się nie szczypał, tylko wymienił na nowy i miałbym spokój. Ale na razie nie mogę kupić paska, a pod koniec tygodnia szykuje się większa trasa...

Myślisz, że wytrzyma jeszcze te parę tysięcy? Pierwszy już niedaleko, więc nie będę zwlekał z wymianą na nówkę.

Opublikowano
Dowiadywałem się o ceny kompletów rozrządu, ceny nie są zbyt niskie (360-800pln). Czy można w takim razie wymienić sam pasek bez napinaczy?
Opublikowano

Powinno się wymienić przynajmniej z rolką napinacza .

Lecz jeśli stwierdzisz, że na twojej rolce nie ma luzów i nie huczy za głośno to możesz napinacz sobie odpuścić. Sa one bowiem wytrzymałe.

Choć jako mechanik zalecałbym wymianę.

Opublikowano
Wg literatury pasek raz wymontowany nie powinien być ponownie zakładany. Poza tym zaleca się wymianę paska nie rzadziej, niż co 4 lata nawet, gdy nie osiągnęło się jeszcze maksymalnego przebiegu.
Opublikowano

Musze wymienić pasek rozrządu , mam wyciek z pod pokrywy zaworów to od razu chciałem go sobie zlikwidować , a jak już to i wyregulować zawory. Mam pytanie , ile orientacyjnie będzie to kosztować i jaki będzie czas naprawy ??

BMW E34 520i '89 12 zaworowy

Jeśli nie idzie na siłe , trzeba użyć jeszcze większej siły
Opublikowano
W moim sklepie w którym się zaopatruje uszczelka pokrywy zaworów kosztuje 45zł firmy Rainz, gumki głowicy 4 szt. około 30 zł oryg. regulacja zaworów 40 zł, czas na to potrzebny to czas stygnięcia silnika do regulacji zaworów ( najlepiej regulować na zimnym a jeszcze byłoby dobrze jakby do regulacji postał noc)
Opublikowano

pasek układa sie po założeniu jak już go sciągniesz to zmienisz napięcie paska coś nei tak założysz i ci walnie ... ja mam ten sam problem robiłem rozrząd 1000 km temu a teraz musze głowice zwalać bo nie jest szczelna i trzba będzie nowy pasek wywalić i wstawić nowszy:) ale kicha

:(

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.