Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Witam!

 

Kolega ma 520d ze 177konnym silnikiem N47 i ma do wymiany koło pasowe i jest ciekawy jak się je samemu wymienia.

Wiemy , że w m47 jest jedna spora śruba i trzeba ją zablokować, ale w N47 są 4 mniejsze śrubki i z ciekawości, czy koło też trzeba jakoś zablokować?? Czy wymienia się równie ciężko jak w m47 czy może jakoś łatwiej ??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Dobra jesteśmy już po więc sam sobie odpowiem. W porównaniu do M47 gdzie jest jedna wielka śruba - taka jaką się skręca szyny, w N47 są cztery zwykłe śruby do odkręcenia troszkę dłuższym kluczem lub pistoletem jak mają wulkanizatorzy, nie trzeba podnosić samochodu ani ściągać osłon silnika, wystarczające dojście jest od góry.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 5 lat później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.