Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jakis czas temu w mojej e39 528i wymieniłem kolektor ssący na ten z m50b25 odpowiedznio przerobiony. Jednakże pokazał sie mały problem. Kolektor lata na przepustnicy z m50 wtryski mam nadal takie jak były, wszystko podłączone jak należy, jednakże gdy schodzi mi na niskie obroty to potrafi zgasnąć albo poprostu chodzi jakby miała umrzeć. Kiedy już dam jej gazu i łapie oborty od 1000 to wszystko jest ok. Kolejno potym wsadziłem ją na komputer i wywaliło jej dwa błędy 202 i 203 Fuel trim bank 1 i bank2. Prosze powiedzcie mi w czym może być problem?? Po skasowaniu tego błędu beemka chodzi jak należy, jednakże po chwili problem znów wraca i błąd jest znowu:/ Co mam zrobić może wiecie jak sie tym zająć??
Opublikowano
Mi to wygląda na łapanie "lewego powietrza" sprawdz wszystkie połączenia przepustnice z tym kolankiem gumowym i dalej połączenie z kolektorem no i połączenie kolektora z blokiem.. U siebie tez zrobiłem taki zabieg i póki co chodzi bez zadnych zastrzeżeń :D
Opublikowano
No ostatnio zabraliśmy się za to z kolegą, poczyściliśmy pare rzeczy itd, Grechuta powiedział by sprawdzić kable i wtyczki od czujnika położenia wałka, daliśmy tam smaru miedzianego, podłączyliśmy wszystko raz jeszcze i chodzi jak należy. Jedynie jest tylko jeden problem narazie, nadal ma za bogatą mieszanke:) Ale to jest do zrobienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.