Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. udalem sie do serwisu i wykryto delikatny luz kola pasowego na wale! Powoduja one nieco wiekszy odglos silnika. chcialbym sie dowiedziec czegos wiecej na ten temat wiec prosze pomozcie
Lepiej zapnij pasy, bo mozesz nie wrocic z trasy!
Opublikowano

troszeczke źle zinterpretowałeś odpowiedź mechanika - luz nie może być, gdyż koło jest dokręcona śróba do wału.

Koło pasowe zbudowane jest z dwóch tworzyw - metal / guma - guma się wyrabia i dostaje luzu i to jest problem Twojego koła - delikatne wibracje koła pasowego.

Trzeba to wymienić, ale nie przejmuj się 80% użytkowników tych silników ma tą bolączke - ja też to wymieniałem.

Opublikowano
Widocznie przekrecilem! Jak dlugo mozna z tym jezdzic? czy trzeba to natychmiast wymienic? za wymiane krzykneli mi ponad 900zl
Lepiej zapnij pasy, bo mozesz nie wrocic z trasy!
Opublikowano
Widocznie przekrecilem! Jak dlugo mozna z tym jezdzic? czy trzeba to natychmiast wymienic? za wymiane krzykneli mi ponad 900zl

jak zobaczysz na czym to polega, to stwierdzisz, ze kwota jest niska :mrgreen: ...jezdzic praktycznie mozesz ale jazda nie bedzie dawala frajdy: poczatek drgania a skonczy sie tym, ze auto nie bedzie przenosic mocy na kola, koniec dla mnie podobny do tego jakbys mial spalone sprzeglo....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.