Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś z Was miał podobny problem do mnie. Otóż w miniony piątek podczas jazdy w słowackich górach, zablokował mi się dyferencjał, na szczęście uratowało mnie uderzenie w barierę metalową, inaczej byłbym kilkanaście metrów niżej. Otóż sprawa wygląda tak, że nie drgnie żadna z flansz, pourywane półosie oraz wyrwane mocowania dyfra(dwa są aluminiowe, ponieważ są w pokrywie, chyba trochę niefortunny materiał jak na mocowanie). Uderzenie dyferencjału było tak silne, że w podłodze pod siedzeniem ładnie się odcisnął obrys części dyferencjału. Ponadto wielkie było moje rozczarowanie, gdy zobaczyłem, że dyferencjał idealnie zmiażdżył przewody paliwowe, ponieważ idą dokładnie nad nim(ja rozumiem, że producent nie przewidział, że dyfer się urwie, ale mógł przewody paliwowe umieścić trochę inaczej). Chciałbym przypomnieć, że auto jest pielęgnowane i jeżdżone ostrożnie, podczas wypadku jechałem 50km/h. Bardzo proszę wyraźcie swoje spostrzenia, ponieważ zaczynam tracić zaufanie do tego auta.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Jak pech to pech :( Piszesz że auto było pielęgnowane a olej kiedy wymieniałeś lub też sprawdzałeś w główce?
Opublikowano
Myślę,że nie miałeś ani jednej kropli oleju w dyfsze,takie przypadki jak Twój zdarzają się jeden na milion,miałem podobną awarię w e30,zawadziłem dyfrem i uszkodziłem obudowę cały olej wyciekł,po 500 metrach tylne koła zablokowały się,prędkość naszczęście nie była duża ok 30km/h.
Nur bmw e32
Opublikowano
Witam, jak by nie było oleju to by mnie to nie nurtowało. Olej wylał się w miejscu wypadku, bardzo duża plama, także spokojnie było 1.9 L. Żadnych śladów wycieku na drodze wcześniej, dokładnie sprawdziłem jak ustawiałem trójkąt. Olej wymieniłem jakiś rok temu na castrol. Wylał się dopiero jak wyrwało mocowania, ponieważ urwało te uszy z pokrywy.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Niestety usterka zostanie zagadką, dyfer był suchy, chodził płynnie nie było żadnych oznak usterki. Właśnie zakładam używany, nowe uszczelnienia i używane półosie, ponieważ w starych porozrywało przeguby.
pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.