Skocz do zawartości

BMW e36 sedan a compact - czy to są te same maski ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Planuję wymianę maski w moim bmw i w zwiazku z tym mam pytanie:

http://allegro.pl/item1080150303_bmw_e36_maska.html

Interesuje mnie wlasnie ta maska gdyz widze ze jest w przyzwoitym stanie lecz mam pewien dylemat. W internecie znajduję różne sprzeczne informacje. Czy maska w BMW 316 sedan rozni sie od maski bmw 316 COMPACT ??? Czy te czesci sa takie same ? Pozdrawiam

Opublikowano
Ta sama jst w compacie touringu i sedanie do przednich drzwi wszystko jest to samo :D

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Dzięk wielkie panowie,

A swoją drogą... nie wiecie może jaki jest kolor tej maski ? Poszukuję machy w kolorze schwarz II....

Opublikowano
Nie wiem jaki jej kolor ale gdy ja chciałem kupić błotnik pod kolor i pytałem kolesi z allegro czy nie wiedzą jaki to dokładnie kolor to przeważnie padały odpowiedzi "Nie wiem jaki to kolor! I tak nie będziemy uważali podczas pakowania i nie bierzemy odpowiedzialności za uszkodzenia podczas transportu, sprzedajemy elementy jako pod malowanie!"
Opublikowano
Aha... no to maskę przez internet sobie na pewno ODPUSZCZAM. A tak z innej beki skoro juz tutaj piszemy... Jestem nowicjszem kompletnym. BMW kupilem dopiero na poczatku maja i jest to moje pierwsze auto. Licznik wskazuje juz u mnie niestety ponad 246 tys km przebiegu a co za tym idzie wytrzymalosc elementow napinajacych slizgowych lancucha rozrzadu zbliza sie juz pewnie wielkimi drogami do konca. Czy wymienial ktos w swoim aucie te elementy ? Jaka jest mniej wiecej zblizona cena elementow ktore TRZEBA i WARTO przy okazji wymienic oraz jak z cenami robocizny takje uskugi ? Zauwazylem se silnik coraz glosniej zaczyna chodzic jest to takie jakby szumienie tylko nie wiem wlasnie skad. Nie potrafie wyczuc czy ten szum wylatuje spod glowicy silnika czy z elementow napedzajacych pasek klinowy od alternatora i sprzęgła wiskozowego... Dodam tylko ze rolki paska i sam pasek niedawno wymienialem.. Pozdrawiam !
Opublikowano
Kolego licznik u Ciebie nie wskazuje dużego przebiegu, jeśli jest on realny to jest bajka, większość z przebiegami zegarowymi 150 tyś ma więcej od Twojego. Rozrząd na łańcuchu robi po 400 tyś i trochę więcej także spokojna głowa.
Opublikowano

Ufo dzieki za odpowiedz,

Wlasnie jestem teraz porobiony bo czytam setki roznych tematow i juz sam nie wiem jak do tego podejsc. Z tego co udalo mi sie wyczytac byc moze to nawet nie sam lancuch bo ten defacto zazwyczaj jest w NAJLEPSZYM stanie gdy otworzy sie glowice silnika ale moze to zuzyte juz elementy napinające? Nawet pare dni temu ktos tutaj zalozyl topic ze zerwalo mu lancuch i silnik do wyrzucenia. Rano odpalil mu silnik uslyszal odglos klekotania silnika jak w dieslu i "jebut" lancuch poszedl. gdy zajzal do srodka to zobaczyl kupe gruzu po plastiku ze slizgacza i powyginane tłoki... Stan silnika ocenil bodajze na jakies 300 tys km ale wiadomo to zalezy od tego jak kto jezdzi autem. Jak bylo zarzynane wczesniej to calkiem mozliwe ze to np slizgacze wyrobione... Dodam tylko ze zauwazylem ze te odglosy najbardziej sa slyszalne na zimknym silniku. Dodatkowy symptom jaki zauwazylem to wlasnie taki charakterystyczny dieslowy "klang" w cockpicie ktory potem po rozgrzaniu minimalizuje sie do niskiego poziomu...

Opublikowano
Zdemontuj górną pokrywę rozrządu i sprawdź stan łańcucha. Można to sprawdzić mniej więcej tak jak sprawdza się stan zużycia łańcucha motocyklowego napędzającego koło. Jeżeli jest dobry to nic nie ruszaj. Ślizgacze mają przeżyć tyle co łańcuch. Wymienia się wszystko w komplecie, razem z kołami. Czytałem o tym przypadku zerwania łańcucha. Silnik miał dużo większy przebieg, albo łańcuch uległ uszkodzeniu podczas niefachowej naprawy ( np.wymiana uszczelki podgłowicowej ) i jedno z ogniw nie wytrzymało. Klang o którym piszesz to mogą być już trochę zużyte powierzchnie płaszcza tłoka. Przy tym przebiegu odgłos można uznać za normalny. Najważniejsze że po nagrzaniu się wycisza.
Opublikowano

Wielkie dzięki za wskazówki.

Byłem przed chwilą u 2 mechaników. Jeden wluchal się w prace silnika na zewnątrz przy silniku i nie stwierdzil niczego niepokojącego. Drugi mechanik rowniez. Zapomnialem zaprosic pierwszego mechanika do srodka bo jeszcze mialem jedną sprawę... Drugiego natomiast poprosilem o wsluchanie sie ten lekki dieslowy dzwiek w aucie. Stwierdzil ze to moze byc wina starego oleju w skrzyni biegow poniewaz klang ten ZNIKA po wcisnieciu sprzegla. Wymienilem olej ale niestety to nie pomoglo. Macie moze jakies pomysly ? Sam dopiero teraz zauwazylem ze znika to po docisnieciu sprzegla ! Jestem wdzieczny za wyczerpujace odpowiedzi! Pozdrawiam !

Opublikowano
A wystarczy że wciśniesz sprzęgło trochę, powiedzmy do połowy, czy musisz wcisnąć do końca i rozłączyć napęd na skrzynię? Do czego zmierzam. Jeżeli dźwięk ustępuje dopiero po rozłączeniu napędu na skrzynię to wina leży po stronie skrzyni i raczej się tym nie przejmuj. Jeżeli wystarczy wcisnąć sprzęgło, ale tak żeby nie rozłączyło w pełni napędu na skrzynię to objaw jest bardziej niepokojący i może świadczyć o uszkodzeniu pierścieni oporowych wału korbowego.
Opublikowano
OK SPRAWDZIŁEM! Trzeba wcisnac pedał sprzęgła całkowicie do konca, a zatem tak jak mowisz przyczyna tego terkotania leży gdzieś w skrzyni biegów. Wielkie dzięki za porady jestem bardzo wdzięczny!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.