Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam na imię Przemek i posiadam bmw e34 525tds

mam pytanie do ludzi znających się na pompach i silnikach i proszę o odpowiedz:)

a mianowicie moja bunia dziwnie chodzi tzn odpala bez problemy i podczas jazdy nic sie nie dzieje

ale jak stane na światłach i nie jade to falują obroty w przedziale od 500 do 1000

na skrzyżowaniach zdarza się np że po wciśnięciu sprzęgła czasami gaśnie tak też sie dzieje jak skręcam kierownica w lewo bądz prawo

kiedyś miałem regulowaną pompę coś tam tez z łańcuszkiem naciągane ale 2 lata chodziła i nic a teraz mam takie właśnie problemy

nie wiem czy coś się zepsuło czy to może być wina tego ze padł mi kiedyś aku i go wyciągłem z auta i mogło się to pokasować co ustawili mi w pompie??

dzisiaj wróciłem z odczytu błędów i miałem taki:

"10 sterownik-regul. prędkości (fgr)

zwarcie masy"

 

proszę pomóżcie gdyż koleś po samym posłuchaniu mojego silnika powiedział że mam padniętą głowiczkę i jakiś nastawiacz

mowiąc że koszt będzie ok 5tys+ robocizna

 

nie wiem co o tym myśleć??

dodam ze auto w Polsce mam od 5lat i nic się nie działo oczywiście prócz wymian typu amorki oleje filtry co wszystko było robione bardzo dokładnie

gdyż to moje oczko w głowie a słysząc taką cenę jedyne co przychodzi mi do głowy to rozstać się z moja e34 czego bardzo nie chce

 

proszę pomóżcie i przepraszam jeżeli temat już był ale potrzebuje szybkich odpowiedzi co może być nie tak

i jeśli znacie specjalistów ze śląskiego co możecie ich polecić to będę bardzo wdzięczny

 

pozdrawiam

Opublikowano
Nastawnik pompy i głowiczka za 5 tyś ?? Gościu chce Ci wymienić całą pompę. Jeżeli gaśnie tylko na wolnych obrotach, to może wystarczyć sama wymiana nastawnika pompy i regulacja, a jeżeli jest padnięta i trzeba naprawiać, to polecam regeneracje. Ktoś na forum pisał ,że w serwisie boscha 3500 zł i gwarancja na 2 lata
Opublikowano
jezeli to twoje oczko w glowie, to wyloz kasiore i jedz zbadac auto do aso. na pewno pewniejsza diagnoza, niz mechaniora, ktory rozpoznaje usterki "na sluch".
Opublikowano

Napisałeś że odpala normalnie ale czy tak samo na ciepłym jak i na zimnym silniku?

Czy na postoju jak kręcisz kierownicą to też Ci falują obroty?

Najlepiej podjedz do jakiegoś warsztatu gdzie znają się na pompach i niech Ci sprawdzą,bo może to być wina samego nastawnika,a nie pompy więc koszta miałbyś o wiele niższe,tyle że upewnij się co do warsztatu,bo takich co naprawdę to dobrze robią w naszym kraju jest bardzo mało.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.