Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem z ładowaniem (podczas jazdy zapala sie na razy i gaśnie kontrolka ładowania) i w związku z tym czy można wymontować szczotkotrzymacz bez wymontowywania całego alternatora a jeśli tak to proszę o instrukcję mojeauto to e39 520 dzięki i narka
Opublikowano
jakiej firmy jest alternator?Bosch?Valeo?Jeżeli Valeo,to sobie daruj naprawe,lepiej kupić uzywany,sprawny alternator z gwarancją rozruchową,bowiem części są kosmicznie drogie.Ja to przerabiałem w ubiegłym roku( objawy takie jak u Ciebie) i regeneracja alternatora ( Valeo) wyniosła mnie 500 PLN( szczotkotrzymacz,szczotki,diody,robocizna),potem sprawdziłem na Alledrogo i uzywany alternator kosztuje od 100 PLN w góre....
Opublikowano
mam alternator Boscha i z tego co oglądałem to jest dostęp do nego od tyłu wiec jeśli ktoś już rozbierał tak to proszę o radę thanx
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
jeszcze racając do tej świecącej kontrolki ładowania to przejechałem ponad 1000 km w tym połowę na światłach i kontrolka więcej świeciła niż była zgaszona i póżniej nie było i nie ma problemu odpaleniem więc chyba to jakieś przekłamanie no nie?
Opublikowano

Kumpel miał dokładnie tak samo jak u Ciebie tylko, że on ma E46, ale sztuka jest sztuka.

Na 99% padły Ci szczotki, albo jeszcze lepiej pierścienie na wirniku. U kumpla jak zdjęliśmy szotkotrzymacz, to pozostałości się wysypały, a pierścienie były wyfrezowane do bakielitu.

Koszt: wymiana szczotek, nowe pierścienie = 150zł, 6 m-cy gwarancji. Za tyle można używany dostać, ale w jaki stanie? Właśnie, ryzyk-fizyk.

 

póżniej nie było i nie ma problemu odpaleniem więc chyba to jakieś przekłamanie no nie?

 

Gdyby nie było problemu to kontrolka by nie migała, więc nie bagatelizuj tego.

 

Jak go rozebrać?:

- wymontować

- ściągnąć plastikową obudowę - jest na zatrzaski, jeden ułamaliśmy, ale to nie przeszkadza

- wykręcić kilka długich śrub - chyba na torxa

- zdemontować szczotkotrzymacz

Wtedy zobaczysz uszkodzenie.

Jeśli wszystko będzie ok to poleciały diody.

Albo, ale mało prawdopodobne, może masz zaśniedziały przewód (połączenie=złączka, kostka) od wzbudzania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.