Skocz do zawartości

318 - centralny, wycieraczki - problemy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów.

Mam 2 problemy dotyczące mej Buni 318 sedan 91r.

1. Odnośnie centralnego zamka mam autoalarm i centralny zamek. Wszystko do centralki jest podłączone, ale centralny jakby nie działał. W ogóle mi auta nie otwiera przez kluczyk w drzwiach kierowcy, ani pasażera, ani z pilota alarmu. Jeśli jedzie ze mną więcej osób muszę otworzyć auto swoją metodą, czyli rozbrajam alarm i otwieram kluczykiem drzwi kierowcy. Następnie uzbrajam alarm (Biii) i znów rozbrajam (Biii Biii) nareszcie wszystko się otwiera, 4 drzwi + bagażnik + wlew baku. Przy zamykaniu mam tak, że przez kręcenie kluczykiem zamyka mi i od razu otwiera, dopiero przy drugim przekręceniu kluczyka zamyka, przez pilot tak samo uzbrajam (Biii) zamyka i otwiera, rozbrajam (Biii Biii) i znów uzbrajam (Biii) nareszcie się zamknął.

Sprawdzałem już wiązkę kabli z tyłu w klapie bagażnika, jest w porządku.

Proszę o inne wskazówki co zrobić bo już białej gorączki dostaję.

 

2. Znów inny problem wycieraczki przedniej szyby działają mi tylko na najszybszym biegu. Czytałem o module wycieraczek, że jest on pod nogami kierowcy za wykładziną, ale nie ma go tam. Jest za to puste miejsce na przekaźnik dosyć spory na 6 wtyków ok 6cm x 5cm. Znalazłem inny przekaźnik wycieraczek pod kolumną kierownicy, ale on jest tylko od 3 biegu tego najszybszego i wypięty nic nie działało, wpinam i znów działają tylko na 3 biegu. Może inne umiejscowienie tego modułu, no hmm już nie wiem.

 

Może drodzy forumowicze ktoś miał już podobne problemy. Proszę o jakieś wskazówki dotyczące tych oto problemów.

Opublikowano
Drugie miejsce w którym możesz szukać modułu to za schowkiem po stronie pasażera bynajmniej tak jest u mnie , a co do centralnegoto posprawdzaj jeszcze połączenia słupek > drzwi tam też lubią się łamać przewody
Opublikowano
Drugie miejsce w którym możesz szukać modułu to za schowkiem po stronie pasażera bynajmniej tak jest u mnie , a co do centralnegoto posprawdzaj jeszcze połączenia słupek > drzwi tam też lubią się łamać przewody

Bardziej stawiał bym na rygle drzwi a dokładnie czujniki które się na nich znajdują, objawy jakie podał kolega idealnie do uszkodzonych czujników pasują ;) zacznij od drzwi kierowcy - tam najczęściej padają

kultura jazdy na miare gwiazdy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.