Skocz do zawartości

Problem bmw e36 325i !!! Nie wkręca się na obroty !!!


tomal85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moja e36 mianowicie na poczatku od OK. 2300 do 3000 czasami 3300 obr samochod nie mial mocy silnik wydaje dzwiek takie "ppprrrrrrr" jakby było przebicie czy cos, nie chodzi na wszystkie tłoki, teraz nie ma juz roznicy czy zimny czy cieply ale w dalszym ciagu najgorzej jest w przedziale OK. 2300 do 3000 czasami 3300 auto ma takie loty ze czasami wogole nie ma mocy na komputerza pokazalo 2 błedy kody to: 201 , 69 wymienione dwa czujniki spalanie stukowego, przepływka filtr paliwa ,pompa paliwa,sonda, dalej to samo, dodam tylko ze jak sie doda wiecej gazu to strasznie dwoni cos w silniku taki metaliczny halas. Prosze o pomoc.

 

Zaczeło sie tak robic po tym jak padl mi sterownik silnika wymienilem na drugi i tak sie dzieje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To dzwonienie może dochodzić z zaworów(jeden wypalony zawór potrafi zrobić totalnego muła z auta),profilaktycznie możesz zrobić pomiar ciśnienia sprężania chyba że to wyciągnięty łańcuch rozrządu ale to dzwonienie powinno być słychać z przodu silnika.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonienie to prawdopodobnie odgłos spalania stukowego. Od tego żeby mu zapobiegać jest czujnik spalania stukowego. Jeżeli daje prawidłowe sygnały to przy wykryciu stuku ECU opóźnia zapłon do momentu jego ustania. Stąd możesz mieć duże spadki mocy. Przyczyną detonacji może być niewłaściwy czas zapłonu, nagar czy też zbyt uboga mieszanka. To ostatnie możesz łatwo sprawdzić podpinając się pod sondę lambda i sprawdzając jej wskazania podczas jazdy. Jeżeli ten objaw pojawił się dopiero po wymianie komputera, to może jest wadliwy i podaje zły czas zapłonu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hałasujący vanos to niestety bolączka tych silników. Jest o tym sporo na forum, więc radzę o tym poczytać zanim dasz mechanikowi wymieniać łańcuch. Łańcuch w tych silnikach jest bardzo wytrzymały i bardzo żadko zdarza się żeby wymagał wymiany. Zresztą konstrukcja prowadnic i systemu napinającego jest tak skonstruowana, że nawet mocno zużyty łańcuch nie będzie hałosował.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli sterownik.tzn Komp w podszybiu??? jeżeli tak to mam chyba ten sam problem i poluje na niego.A jeśli podmieniałeś ten komp to czy programowałeś go w jakiś sposób czy nie??? Czy może działa w ten sposób że wymieniam i odpalam i jest git??
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.