Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam problem ze swoim bmw a mianowicie, ostatnio zaczelo mi szarpac samochodem na wolnych obrotach. pojechalem do gazownika bo myslalem ze znowu jakis wtrysk siadl ale nie. podlaczylismy auto pod komputer i byl blad oxygen control system 4-6. mechanik powiedzial ze lambda do wymiany, sprawdzilem miernikiem i faktycznie nie dawala sygnalu wiec wymienilem na dzialajaca uzywanawykasowalem bledy i dalej szarpie co to moze byc i co dokladnie oznacza oxygen control system??

___

Poprawiłem tytuł. Proszę się zapoznać z formatem tytułowania wątków!/mattiss

Opublikowano
miernikiem, wtykajac koncowke do wtyczki. jak sonda nie bedzie dzialala to na mierniku bedzie ciagle -0.00 a jak bedzie dzawala sygnal to bedzie skakalo pomiedzy 3-13
Opublikowano
No 13V z sondy to nie w tym życiu hehehehe. Grzałka to się zgodze ale tylko 12 na zasilaniu :roll: A z czarnego kabla sygnałowego sondy to chyba powinna być zmienna od 0.1V do 1V no ewentualnie 0.1V do 5V dla pięciowoltowej sondy :wink: A najlepiej to jeszcze wtyczkę sprawdź a ktoś na forum podawał kiedyś piny sterownika gdzie sygnał z sondy wchodzi i tam najlepiej pomierzyć bo wiesz że kabel w całości jest(ten od sondy do komputera).
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.