Skocz do zawartości

E36 318i Poważny problem. Szarpie, dusi się


PBC69

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!! Jak Wiecie wczoraj miałem problemy z odpaleniem mojej BMW, lecz z tym się uporałem(dostała się wilgoć do zapłonu). Po odpaleniu jakby się dusiła przez kilka minut i falowały obroty pomiędzy 1000/1500. Przy dodawaniu gazu strzelała z tłumika. Myślałem, że to przez wilgoć. Po kilku minutach silnik się ustawił na odpowiednie obroty, lecz podczas jazdy szarpała :? Pomyślałem, że w końcu załapie i będzie dobrze. Tak też było po przejechaniu kilkunastu km oddało jej i szarpała tylko przy niskich obrotach(poniżej 2000). Kiedy samochód postał około godziny po odpaleniu znowu obroty falowały i strzelał z tłumika. W tym przypadku także przeszło jej po kilku minutach. Przejechałem około 6km i kiedy zwolniłem na skrzyżowaniu ona zaczęła szarpać. Coś jakby kończyło się paliwo . Dławiła się przy dodawaniu gazu. Nawet na luzie nie dała rady wkręcić się na 2000 obr. Gasła lub dławiła się. Nie dodając gazu chodziła równo na 1000obr. i co jakiś czas strzelała z tłumika. Odczekałem tak aby dojechać do domu. Lecz po ponownym odpaleniu nie było zmiany. Nie daje rady ruszyć na 1. Po prostu właśnie jakby się dławiła. Do tego ekonomizer zaczął szaleć. Kiedy dodawałem gazu wskazówka spadała na mniejsze spalanie i odwrotnie, a przy prędkości 80km/h przy obrotach 2000 wskazywała 15l spalania :shock: Co to może być?????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.