Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!!! Jak Wiecie wczoraj miałem problemy z odpaleniem mojej BMW, lecz z tym się uporałem(dostała się wilgoć do zapłonu). Po odpaleniu jakby się dusiła przez kilka minut i falowały obroty pomiędzy 1000/1500. Przy dodawaniu gazu strzelała z tłumika. Myślałem, że to przez wilgoć. Po kilku minutach silnik się ustawił na odpowiednie obroty, lecz podczas jazdy szarpała :? Pomyślałem, że w końcu załapie i będzie dobrze. Tak też było po przejechaniu kilkunastu km oddało jej i szarpała tylko przy niskich obrotach(poniżej 2000). Kiedy samochód postał około godziny po odpaleniu znowu obroty falowały i strzelał z tłumika. W tym przypadku także przeszło jej po kilku minutach. Przejechałem około 6km i kiedy zwolniłem na skrzyżowaniu ona zaczęła szarpać. Coś jakby kończyło się paliwo . Dławiła się przy dodawaniu gazu. Nawet na luzie nie dała rady wkręcić się na 2000 obr. Gasła lub dławiła się. Nie dodając gazu chodziła równo na 1000obr. i co jakiś czas strzelała z tłumika. Odczekałem tak aby dojechać do domu. Lecz po ponownym odpaleniu nie było zmiany. Nie daje rady ruszyć na 1. Po prostu właśnie jakby się dławiła. Do tego ekonomizer zaczął szaleć. Kiedy dodawałem gazu wskazówka spadała na mniejsze spalanie i odwrotnie, a przy prędkości 80km/h przy obrotach 2000 wskazywała 15l spalania :shock: Co to może być?????
Opublikowano
Może dalej problem ze świecami, kablami wysokiego napięcia, może szwankować lambda... Nie zaszkodziło by podpiąć pod interfejs.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.