Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Mam problem z wyciekami z tyłu dekla zaworów z tyłu silnika, przebieg 210,

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f42cd65ec17c17a0.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/98b4c172c7008b91.html

 

. Poradzono mi w innym poscie żeby przy wymianie uszczelki dekla zaworów wymienić również odme

Czy jest możliwośc jakaś sprawdzenia odmy ( separatora) ??? wiem że jak dodam gazu nie idzie ciśnienie przez korek oleju . Czy jest możliwośc wyjęcia i wyczyszczenia odmy????

POZDRAWIAM

Opublikowano

Niekoniecznie to musi być wina odmy.

Może być tylko uszczelka albo złe ponowne dociągniecie śrub po wymianie uszczelki... itp.

Odmę można przeczyścić, dokładniej rurki wewnątrz, ale przy demontażu przeważnie pękają za starości i później trzeba wymieniać. Zaworka odmy, raczej się nie czyści tylko wymienia, bo albo jest dobry, albo nie.

Jak już wchodzisz w odmę to lepiej mieć pod ręką zapasowe elementy na wymianę, bo rozebranie to żmudna praca i wtedy podwójna robota.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co trzeba zdjąc/rozebrac zeby wymienic odme w e46 323i? Lub przeczyscic te rurki?
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

rurki idzie przeczyścić ale trzeba mieć do tego cierpliwą reke i uwazac by nic nie pękło (rurki stają sie bardzo kruche wraz z wiekiem i pod wpływem oleju)

odma to tylko nowa, tego się nie czyści

zeby wymienić odme musisz zdjac filtr powietrza, przepustnice i w zasadzie wszytkie te drobne elementy w tych okolicach

duzo roboty, jezeli nie robiles tego nigdy lub nie masz wprawy to lepiej jechać do fachowca

Opublikowano

Witam, sprawdziłem tą rurkę nr 2 która wchodzi do obudowy rozrządu

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN51&mospid=47620&btnr=11_2194&hg=11&fg=15

i dmuchałem wdmuchiwałem powietrze bez problemu czyli odma chodzi , słychać było minimalne bulgotanie w dole silnika. Sprawdziłem bagnet , właczyłem silnik wyjąłem bagnet i z rurki bagnetu było słychać bulgotanie takie samo jak wdmuchwiwałem do rurki 2 zdjętej z tej obudowy . Gazowałem go w garażu powietrze nie idzie zarówno z bagnetu i korka oleju. ( dosłownie minimalnie może ale to chyba normalne ).

Jedynie co dziwne , jak odkręcam korek oleju silnika na pracującym to zmienia pracę silnik ,jak zakręcę to wraca do normy , chyba to ciśnienia jakieś .

POZDRAWIAM

Opublikowano
Jedynie co dziwne , jak odkręcam korek oleju silnika na pracującym to zmienia pracę silnik ,jak zakręcę to wraca do normy , chyba to ciśnienia jakieś .

 

To bardzo prawidłowy objaw szczelnego silnika. :D

Jak odkręcasz korek, to tak jak byś wprowadzał do niego lewe powietrze i silnik zanim nie dostosuje obrotów i pracy do zwiekszonej dawki powietrza, tak się zachowuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.