Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam 525d w automacie.Moj problem polega na tym, ze nie ma przyszpieszenia od niskich obrotow. Dopiero od ok 2500 obrotow wciska w fotel. Komp nie pokazuje zadnych bledow. Wymieniona zostala przeplywka, ale nic to nie pomoglo. Jest tylko ciut lepiej. Czy ktos mial podobny problem? Za wszelka pomoc wielkie dzieki

 

Pzdr

Opublikowano
znajomy mechanik na poczatku jezdzil autem z podlaczonym kompem nie wiem czy to o to akurat pytasz. Po tym zdiagnozowa, ze prawdopodobnie przeplywka lub ustawienia turbiny. Po zrobieniu tego okazalo sie, ze jednak to nie to.
Opublikowano
znajomy mechanik na poczatku jezdzil autem z podlaczonym kompem nie wiem czy to o to akurat pytasz. Po tym zdiagnozowa, ze prawdopodobnie przeplywka lub ustawienia turbiny. Po zrobieniu tego okazalo sie, ze jednak to nie to.

 

jesli nie chcesz jechac do aso jedz do db warsztatu specjalizujacego sie w bmw. moze masz uszkodzone sterowanie turbiny. ktos pisal na forum ze mozna kupic to za 300zl .podstawa to jednak db diagnoza.mozna miec sprzet ale trzeba wiedziec jak odczytac wynik. czy znajomy specjalizuje sie w bmw? taniej wyjdzie zaplacic za fachowa diagnoze niz wymieniac db czesci.

 

we wrocku polecam "auto chip" specjaliz.sie w bmw. uzdrowili kiedys moje

320d- wyregulowali turbo, wlozyli testowo nowa przeplywke (nic nie musialem kupowac).jezdzili autem z gt1 ...

pzd k.

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
w e 39 2,5D Cr miałem ten sam problem. A działo sie to przez przetarty wężyk taki o srednicy ok 5mm. Znajduje sie on w górnej czesci silnika i jest ich tam chyba 6 obok siebie.
Opublikowano
znajomy nie specjalizuje sie w bmw. Dodam jeszcze, ze do 2000 obrotow slysze gwizd, a powyzej 2000 jak juz przyszpiesza gwizd zanika. Szukam namiarow na dobry warsztat - Śląsk
Opublikowano

kolego szukaj nowej turbiny w dobrej cenie, albo samego sterowania... sory, może ktoś pomyśli że mam znajomego co handluje turbinami... niestety nie i od dwóch lat borykam się z takim samym problemem. wymienione sterowanie, turbona regenerowana, na pół roku pomogło, potem niestety pojawiło się ponownie.

 

oczywiście na samym początku sprawdź szczelność całego systemu doładowania (rury, intercooler itp.)

 

jeżeli masz sterowanie elektroniczne to prawdopodobnie szwankuje coś właśnie w tym systemie (mechanicznie się coś zacina, albo moduł sterowania turbo przegrzewa)

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.