Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jestem nowym uczestnikiem forum duzo czytam i duzo mi pomogło forum

a jak juz muwiłem mam problem przy hamowaniu jak zaczynam hamowac strasznie trzesie samochodem i szybciej jade tym badziej co to moze byc

dzieki z gury

Opublikowano
Wydaje mi sie ze twoje tarcze hamulcowe nadają sie do wymiany.Pewnie sa krzywe.Bywa tak,kiedy np po ostrej jezdzie i ostrym hamowaniu wpadniesz w kaluze wody.U mnie bylo podobnie-wymiana tarcz zlikwidowala dolegliwosc:)
Opublikowano
nie raczej to nie to mam wymienione tarcze i dalej mam ta dolegliwosc ale moze troche słabsza i wymieniłem draki wachacza i tez nic nie pomogło niewiem co juz mam robic
Opublikowano
Ja mam bardzo podobnie, u mnie samochód myszkuje, jak hamuje z 80 km/h lub chce tą prędkość przekroczyć samochód wariuje. Słyszałem wiele opinii: wahacze, drążek środkowy, maglownica? tylko nie wiem jeszcze czemu, luz na przekładni, tarcze hamulcowe a także źle wyważone opony. Ogólnie na bank coś nie tak w układzie kierowniczym. Nie wiem od czego zacząć, ale chyba spróbuję skasować luz w przekładni.
Opublikowano

Ja miałem to samo . Pomogła wymiana drążka środkowego miał luz na sworzniu .

Aby zlokalizowac czy jest w/w usterka należy najlepiej z kanału ruszac góra/dół drązkiem reką chyba ze nie ma siły to jakąś rurka lub łyżką . Wtedy dotykać sworzni i bedzie wiadomo czy jest luz czy nie . U mnie akurat był .

Opublikowano
ja miałem wymieniony drazek srodkowy to nie było to raczej moze byc maglownica a wiekie dzieki za pomoc zeby nie to forum bym niewiedział co i jak
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No luzy na maglownicy dość prosto sprawdzić.

 

Mimo Twoich postów stawiałbym na tarcze... Nieistotne, że masz nowe, może są "nienajlepszej" jakości lub nie pojeździłeś na nich na początku delikatnie i się skrzywiły. Małokosztownym testem może być wytoczenie tarcz na aucie.

Kai
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam.. miałem juz taki podobny problemik !!wiec tak zaczełem od wymiany drążka środkowego bez efektu wiec wziełem sie za tarcze . po wymianie tarczy okazalo sie ze tarcze były zle przytarte i klocki nie scierały sie w całosci i zostawał górna krawedz klocka , trzesienie jakby zmalało ale nadal było odczówane przy chamowaniu z duzych predkosci, wiec poszedłem dalej i zabrałem sie za wachacze wymieniłem górne i dolne oraz łączniki stabilizatorów > ooooo teraz to jest jazda cisza zadnych stuków na dziórach itp kierownica nie trzesie nirmalnie miodzio. ale trzeba pamietac aby po takiej wymianie udac sie na rególacje zbieżnosci bo szkoda opon!! pozdrawiam :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.